is dit een normale temperatuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beerb

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
hallo, sinds een week of twee bezit it over een nieuwe computer, zelf samengesteld maar wel laten assembeleren bij alternate.

Processor is een i5. Normale temperatuur ligt zo rond de 47/50 graden(bij normaal gebruik)
Bij het spelen van modern warfare 70/74 graden.

Mijn vraag is of dat normaal is?

Heb trouwens de orginele ventilator van de i5 laten vervangen door een Scythe Mugen 2

ik hoor het wel groetjes

nou ik denk het wel bij spellen die hoge prestaties vragen kan hij wel zo hoog worden ja, bij mij als ik Gta Sa speel wordt mijn cpu toch ok wel 60~70 graden dan is het een Mobile Intel celeron 550 2GHZ

Is te hoog, vooral met een mugen erin.
Zit de koeler goed vast? En als je er zelf niets aan wilt doen even contact opnemene met Alternate.

Even ter vergelijking. mijn i7 920 wordt vol belast net 55 -57 graden. idle rond de 25-30.
En de 920 is zelfs een CPU van 130W ipv de 95W van i5.

Iets zit er niet goed kwa koeling.

ps. je kijkt toch wel naar de CPU temp ipv de GPU temp??

Laatst bewerkt:
nou ik denk het wel bij spellen die hoge prestaties vragen kan hij wel zo hoog worden ja, bij mij als ik Gta Sa speel wordt mijn cpu toch ok wel 60~70 graden dan is het een Mobile Intel celeron 550 2GHZ

een mobile cpu is niet te vergelijken met een cpu voor een desktop. Dat is appels en peren

een mobile cpu is niet te vergelijken met een cpu voor een desktop. Dat is appels en peren

nja coolling hoort hard tegaan draaien bij een tewarme cpu zie die mijn temps na dat mijn laptop 10 min aanstaat

Zie mijn bijlage ( wat normaal bij mij is in idle

Bijlagen

• Sensor temps.gif
    Sensor temps.gif
    78,1 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
zo ziet het er bij normaal gebruik uit, zie pic. is dat goed?

Bijlagen

• temp.png
    temp.png
    57,3 KB · Weergaven: 65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan