Is dit een werkende pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justinkramer1994

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2012
Goedemiddag allen,

Op een forum hadden ze een pc voor me in elkaar gezet. Deze pc is het gamen bestemd en mn budget was zo'n 800-900 euro. Nou weet ik bar weinig van computers af en ik me af als ik deze pc bestel, dat ik voor de rest alleen de stappen op het scherm hoef te volgen om een werkende pc te krijgen, niet dat ik ineens nog moet gaan sleutelen.

Dus de vraag: Werkt deze pc?

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...441437]=1&product[340428]=1&product[508670]=1

Zoals vanschagen al aangeeft is deze startklaar.
Echter als het om nw games gaat zou ik ipv de core i3 voor die 6 tientjes meer de cor i5 overwegen.
Die is ook geschikt voor de gekozen mobo.

Btw Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Wel moet windows en mogelijk nog drivers, worden geïnstalleerd voor het eerste gebruik.

Mvg Leo

Dank!

dank voor de snelle reacties,

Iemand nog een suggestie voor een andere processor? Als die duurder is, het liefst max 30 euro ;),

mvg

Justin

als ze allebei over dezelfde videokaart beschikken dan die gene met de i5 processor

@Justinkramer1994 : Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik heb je nieuwe vraag bij je eerdere topic gezet. Al je vragen betrekking tot aanschaf systeem kan je in 1 topic houden.
Tevens de vraag in de juiste sectie gezet.
Topic verplaatst van Hardware-overig ---> aankoop nieuw systeem/upgraden.

Succes met je vraag.

ah dank ;-), ben vrij nieuw op computerfora. Maar het feit dat in de ene een SSD zit weegt niet op tegen de andere?

o die had ik gemist eh tjah licht er een beetje aan de een heeft snelle laad tijden en de ander is weer sneller bij multitasking
dus eigen voor keur

Dus stel ik wil vooral lekker snel een spel spelen, zoals diablo 3/league of legends, maar af en toe ook ff online spelletje spelen en dan tegelijkertijd youtubefilmpjes aanhebben staan en dan nog wat tabs, welke zou je aanraden?

nu ik even :)

De specificaties lijken ok maar je zegt zelf dat je geen kenner bent.
Kijk iig goed na welke virus/spam filters je mee aangeboden krijgt en of deze al dan niet gratis zijn.
Ikzelf ga naar een vertrouwde pc boer in mijn woonplaats zodat ik weet dat ik niet belazerd word.
Sterkte ermee en laat horen wat je kiest.

azerty levert geen virus scanners...
de pc word alleen geassembleerd je zult zelf alle drivers en windows moeten installeren.

vraagje, hoe installeer ik drivers? en windows is volgens mij gewoon de stappen volgen op het scherm?

Een SSD in de pc is echt heel prettig. Windows laadt sneller en programma's starten veel sneller op en installeren.
De framerate van spellen gaat er niet van omhoog.
Welke wordt het uiteindelijk?
Het vraagt wel wat extra aandacht bij het installeren.
Windows en alle programma's moeten op de SSD geinstalleerd (c-schijf) de rest op de gewone harde schijf.
Uitleg

Windows installeren, gaat vrij makkelijk.
Je kunt van te voren alvast dit artikel lezen.
Dan weet je wat je te wachten staat.
Drivers worden op cd bijgeleverd.
Eerst de drivers van de CD die bij het moederbord hoort en dan de rest.
Beter nog is om diezelfde drivers van het web te halen. Dan heb je gelijk overal de nieuwste van.
Als er wat is, dan is er helpmij er altijd nog.

Ik denk dat het de pc met de i5 wordt.
Ik ben niet erg bekend met de SSD schijven, maar die kan er later altijd nog in heb ik gehoord. (klopt dat?) Daarnaast vind ik een i3 wel erg laag voor een nieuwe pc en denk ik dat een i5 voorlopig er nog wel mee door kan. Misschien dat ik binnen een half jaar nog zo'n schijf erbij zet als ik het te langzaam vind gaan. Maar kheb nu een pc van 6 jaar oud, dus ik weet wel wat langzaam is :p

Wat bedoel je precies bettylamb24?

Prima, een SSD later erin zetten kan inderdaad heel goed.
Succes met de nieuwe PC.
Mvg Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan