is dit ene nice gaming pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbvwes

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
een gamings pc wat voor mn verjaardag heb hoef geen dvd speler en beeldscherm erbij[smallIMG]http://img824.imageshack.us/img824/4567/pcvanmij.png[/smallIMG]

moet t echt weten of is deze gloednieuwe pc zelfde procesoor beter deze computer is 469 euro welke kan ik e tbeste pakken die vna mij van alles merk of deze van marktplaats nieuw. http://computer-software.marktplaat...WntbImle4qfr3xpmIioOfr9QfTyXAD&fta_ind=3&fs=1

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Ik heb je plaatje klikbaar gemaakt en het topic verplaatst naar hardware--->nieuwsysteem/upgraden.

Ik heb toch een aantal opmerkingen:
Heb je geen behuizing en voeding nodig?
Lijkt me toch wel makkelijk...

Vul anders even dit lijstje in, dan kunnen we je een stuk makkelijker helpen.

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

De afbeelding + een goede voeding(a merk, 500 watt) en kast maakt dit een prima game systeem!

nog even over het andere systeem. voeding is onbekend en dus gok ik dat het geen A merk is. cpu is het zelfde. Maar de videokaart is bagger zeker voor games!

Laatst bewerkt:
De pc op het plaatje zou aangevuld met een simpele behuizing van bijvoorbeeld Coolermaster, Xigmatek Asgard etc. en een voeding (500 watt is meer dan genoeg) van Coolermaster, OCZ of Bequiet gewoon goed zijn.
Die link van marktplaats zou ik idd niet volgen, de videokaart is niet gemaakt voor games en de voeding is inderdaad ook geen goed merk verwacht ik.

Laatst bewerkt:
De schijf is een Green versie. Deze is iets slomer dan normale versies. Voor wat betere prestaties kun je beter een normale nemen. Of gelijk een SSD. :P

SSD lijkt me iets te duur voor dit budget tenzij je een ssd van 30gb en daar naast een trage hdd wilt hebben

lijkt me slimmer om voor een snelle hdd te gaan

Inderdaad. Een SSD is niet lonend voor dit budget. Met een Spinpoint F3 1 TB heb je één van de snelste en grootste 3,5 inch 7200rpm schijven van dit moment binnen. Die kun je eventueel ook nog opdelen in partities, maar dat is eigen keuze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan