Is dit goed of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stooly

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Hewlett Packard Notebook 8530w
Processor: Intel Core 2 Duo P8600
Geheugen: 4GB (DDR2-800) 2x2GB
Videokaart: nVidia FX770M 512mb
Hardeschijf: 250GB
Optische Drive: DVD RW
Modem: MDC 56K V92
Draadloos Netwerk: Intel 802.11a/b/g/n
Bluetooth: Bluetooth 2.0
Scherm: 15.4 inch. WXGA
Batterij: 8 Cell 73Whr 8530w
Besturingsprogramma: Windows Vista Business
Accessoires: Tas en Muis
Garantie: 3 Jaar On-Site NBD

Dit kan ik via m'n school kopen voor 1050 Euro.

Goed of niet?

Hallo,

Welkom op helpmij.nl:thumb:

't is een beetje geld, (ook voor een laptop!!!), als je een desktop koopt met dezelfde eigenschappen heb je het voor 600 euro ;).

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Ik heb al een redelijk goede computer, maar ik wou er toch een kopen en nu heb ik er een nodig voor school. Ik hoor heel vaak dat je via school een goede laptop voor heel weinig kunt krijgen, ik wil gewoon weten of dit een goede laptop is voor die prijs.

Euhm, je snapt me niet echt. Ik wou al een laptop kopen en nu ik er een voor school nodig moet het dus maar doorgaan. Dat was ik zei is de laptop die ik via school kan regelen. Ik wil gewoon weten of dat een goede laptop is voor die prijs...

maar bij slim kun je laptops kope, voor niet veel geld

en dat is via school

WELKOM OP HELPMIJ

De 8530 is in verschillende uitvoeringen uitgebracht.De uitvoering van jou met de 8600 ben ik nog niet tegen gekomen onder de 1245 euro...
Maar ben je gebonden aan deze?
Wat wil je er mee doen??

Ik doe werktuigbouwkunde en dan heb je een laptop nodig. We moeten ontwerpen enzo, maar die programma's hebben niet echt veel eisen. Ik wou toch sowieso al een laptop kopen en je kunt zelf een laptop regelen, of via mijn school. Dit is die speciale aanbieding op school, nou was de vraag of die goed is voor het geld. Hij is meer voor persoonlijk gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan