Ik ben bijna klaar met het installeren en instellen van de computer van mijn moeder. (Caleron 400 MHz. via een inbel telefoon modem)
Ik heb de volgende programma's er al op staan:
Windows XP Pro SP2 NL
Office 2000
Works 2000
Nortonsystemworks 2004 (alleen Antivirus en Internet Security)
Adressenboek Works 95 (er is volgens mij geen betere)
De programma's hier onder wil ik er bij plaatsen, maar is daar iets bij wat overdreven is? Ik wil elk programma op een apparte CD-Rom branden voor als het een keer mis gaat, maar is dat overdreven?
Ad-Aware SE Personal Edition 1.06
DailerDetect1.2
everesthome201
HijackThis 1.99.1
Hosts
IE-Spyad
msjavx86
Spybot - Search & Destroy 1.4
SpywareBlaster 3.4
SpywareGuard 2.2
Aardige verzameling zo bij elkaar, maar hopelijk wel veilig.
Ik heb verder geen Firewall geïnstalleerd i.v.m. dat die van XP al draait. Ik weet dat het niet alles is, maar ze belt dus in via een telefoon modem.
Ik ben bang als ik ZoneAlarm installeer dat ze er niet meer uit komt. Ik begrijp er zelf al niet veel van, dus laat staan hoe ik dat uitleggen moet.
Hoe kan je Zone Alarm zo instellen dat het eigenlijk onzichtbaar z'n werk doet? Dus doet wat die moet doen, maar zonder gezeur op je scherm? Is er ook een Zone Alarm in het Nederlands?
Ik heb de volgende programma's er al op staan:
Windows XP Pro SP2 NL
Office 2000
Works 2000
Nortonsystemworks 2004 (alleen Antivirus en Internet Security)
Adressenboek Works 95 (er is volgens mij geen betere)
De programma's hier onder wil ik er bij plaatsen, maar is daar iets bij wat overdreven is? Ik wil elk programma op een apparte CD-Rom branden voor als het een keer mis gaat, maar is dat overdreven?
Ad-Aware SE Personal Edition 1.06
DailerDetect1.2
everesthome201
HijackThis 1.99.1
Hosts
IE-Spyad
msjavx86
Spybot - Search & Destroy 1.4
SpywareBlaster 3.4
SpywareGuard 2.2
Aardige verzameling zo bij elkaar, maar hopelijk wel veilig.
Ik heb verder geen Firewall geïnstalleerd i.v.m. dat die van XP al draait. Ik weet dat het niet alles is, maar ze belt dus in via een telefoon modem.
Ik ben bang als ik ZoneAlarm installeer dat ze er niet meer uit komt. Ik begrijp er zelf al niet veel van, dus laat staan hoe ik dat uitleggen moet.
Hoe kan je Zone Alarm zo instellen dat het eigenlijk onzichtbaar z'n werk doet? Dus doet wat die moet doen, maar zonder gezeur op je scherm? Is er ook een Zone Alarm in het Nederlands?