Is dit mogelijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik weet niet of ik in de juiste sectie ben want is dit nu programmeren ? Want ik weet het niet echt niet. Nu zou ik graag een browser willen dat alleen 1 bepaalde pagina kan openen. bv. je klikt op de browser en hij opent google. Maar je kan niet naar andere site's gaan. Het is namelijk voor een facebook spel. Zo hoef ik niet heel men facebook te openen. Ik wil ook niet bedoelen die als startpagina in te stellen ofzo. Gewoon iets dat alleen een bepaalde pagina kan openen. Is dat programmeer werk want ik heb daar geen ervaring mee?...of toch wel maar wel een héééél klein beetje...zeer beperkt !

Dank u :thumb:

ALs je chrome hebt kan je ook : drie streepjes bovenin klikken > instellingen > Bij opstarten > pepaalde reeks of pagina openen,

@xxtristan dit is niet echt wat ik zoek maar toch bedankt. @Tha devil ja ik geraak niet verder als de eerste stap. Heb ondertussen een beetje gesurfd over kiosk mode maar er zijn precies verschillende manieren...ook die werken niet :( Ik heb nochtans de stappen op jou gegeven website gevolgd maar hij zegt steeds " kan het opgegeven bestand of pad niet vinden". Ook heb ik i.v.p username = (mijn username) dan gebruikt maar werk ook niet. Heb zelfs een shortcut op men bureaublad gemaakt en dan --kiosk http://www.google.com maar dat werkt ook niet. Wat doe ik verkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan