is dit nog om te gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede Game Pc?

Goede Game Pc voor mijn Budget: 700-750 Euries!@??

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[364212]=1&product[225309]=1&product[405098]=1&product[396818]=1&product[80156]=2&product[7517]=1&product[225953]=1&product[386802]=1&product[331203]=1&product[92111]=1

FireStorm heeft hem voor mij inelkaar gezet maar ik heb er nog ff 4 GB ram bij gezet kan dit of moet ik het dan weer apart kopen ?
 
Laatst bewerkt:
waarom 8GB aan ram?
je hebt meer aan die HD6950 videokaart....

games verbruiken vooralsnog 4GB aan ram

klikerdeklik <--- het linkje er even goed opgezet zo
 
Maaar ik kan het tog weldoen ?/ dan hoef ik het later niet meer te upgraden !?? dan heb ik het gelijk

mijn budget was tog 750 euro
 
Laatst bewerkt:
wanneer wou jij dan die 8GB gebruiken?
games gaan dat over 2 jaar nogsteeds niet gebruiken daar ben ik wel zeker van

wil je iedere game high kunnen spelen dan heb je die HD6950 wel nodig

ram is minder bellangerijk dan een videokaart in een gamepc
8GB aan ram word je pc niet sneller van!
 
Laatst bewerkt:
Neee okee, Maar De games die ik maak wil ik ook op youtube zetten en als ik wil renderen in sony vegas heb ik gehoort dat als je meer GB Ram heb. Dat, Dat dan ook sneller gaat!
 
Gaat de videokaart wel passen in de Cooler Master Elite 331? Ik heb daar mijn twijfels over! Ook over de airflow van de kast!
Het ziet er uit als een kleine goedkope kast.
Je kunt beter 20 a 30 euro meer uitgeven aan een kast die meer ruimte heeft.
Zelf heb ik destijds ook de fout gemaakt om een te kleine kast te kopen waardoor de temperaturen erg snel omhoog gingen. Ook was het zo dat mijn videokaart eigenlijk te weinig ruimte had(deze stond wat krom door dat er ook nog kabels aan de achterkant in moeten).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan