Is dit nog verkoopbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Ik ga volgende week een zolderopruiming houden vanwege een noodzakelijke verhuizing, en wil in een keer van al mijn oude computerspul af.

De hele partij bestaat o.a uit verschillende (14 en 15") monitoren, P2 processors, geluidskaarten, videokaarten, zwart-wit en kleurenprinters, wat miditowers, moederborden (van alles P1 tm Athlon) , computers (P1's, P2's en P3), en antieke computers (c64, c-128, Amiga, Atari etc) en alles wat ik nog meer tegen kom. (misschien zelfs nog wel echte 386 en 486 pc's :) )

Er zitten systemen tussen die op zich prima werken, maar waar ik alleen de voeding heb uitgehaald om iemand anders blij mee te maken. (p3-733 werkt bv prima)

Ik probeer zelf de hele partij voor minimaal 200 Euro te slijten, maar weet niet of het gaat lukken. (moet alles nl ook nog eens van een smalle vlizotrap zien te krijgen)

Het is alles bij elkaar niet even een 'kofferbak' vol, maar eerder een bescheiden vrachtauto vol ;)

Ik ben benieuwd of dit nog te slijten is, of dat ik alles beter kan laten liggen voor de nieuwe huurders :)

voor die antieke computers c64, c-128, Amiga, Atari etc weet ik dat er een winkeltje zit in Amsterdam die die zooi opkoopt en daarna weer verkoopt misschien dat er bij jouw in de buurt ook zn winkel zit

voor de rest van die spullen tja je zou het kunnen verkopen maar denk niet dat het veel opbrengt, ik weet dat Basis scholen erg staan te springen om zuks materiaal dus informeer wat rond bij basisscholen in de buurt of die nog behoefte hebben aan materiaal :)

Geplaatst door Devilish
voor die antieke computers c64, c-128, Amiga, Atari etc weet ik dat er een winkeltje zit in Amsterdam die die zooi opkoopt en daarna weer verkoopt misschien dat er bij jouw in de buurt ook zn winkel zit

voor de rest van die spullen tja je zou het kunnen verkopen maar denk niet dat het veel opbrengt, ik weet dat Basis scholen erg staan te springen om zuks materiaal dus informeer wat rond bij basisscholen in de buurt of die nog behoefte hebben aan materiaal :)

Ik zal eens op zoek of er hier ook zo'n winkel is.
Naar Amsterdam brengen is niet echt een optie omdat ik dan al 400 Euro aan vrachtwagenhuur kwijt ben :)

Geplaatst door buick
(...) en antieke computers (c64, c-128, Amiga, Atari etc)
Misschien kun je die antieke dingen nog aan mij kwijt. :)
Mail me maar even en vertel wat wat je precies hebt, en anders Marktplaats natuurlijk.

heb je nog een werkend moederbord met processor en ramgeheugen over?(maximum pentium 2 en 128 ram)
die allemaal uiteraard nog in gezonde staat zijn en waarmee ik nog kan werken hé:)

ram, dram en sdram zou je best nog wel kunnen verkopen. veel mensen hebben toch oudere computer staan en hebben vaak oude ( niet meer in winkels te koop) ram modules nodig, dus je ram proberen te verkopen is zekere aan te raden.

Er is een paar dagen iemand geweest die de hele zooi voor 150 heeft meegenomen.

Het waren al met al 2 bestelbusjes vol dus die heeft nog aardig wat gesjouwd.

Maar ik ben er in ieder geval vanaf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan