Is dit normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Hallo,

Ik heb bij mijn provider per maand 10 Gb aan download volume ter beschikking. Ik heb vandaag een mail gekregen dat er nog maar 3 Gb overblijft. Van 1 januari tot en met 12 januari zou er dus 7 gb op gebruikt zijn. Gemiddeld zijn hier 3 tot 4 pc's online. Is dit normaal dat op zo een korte tijd al 7 Gb is opgebruikt bij normaal internetgebruik? (online gaming, surfen, msn zijn zo wat de zaken die gebeuren)

Hallo,

Ik heb bij mijn provider per maand 10 Gb aan download volume ter beschikking. Ik heb vandaag een mail gekregen dat er nog maar 3 Gb overblijft. Van 1 januari tot en met 12 januari zou er dus 7 gb op gebruikt zijn. Gemiddeld zijn hier 3 tot 4 pc's online. Is dit normaal dat op zo een korte tijd al 7 Gb is opgebruikt bij normaal internetgebruik? (online gaming, surfen, msn zijn zo wat de zaken die gebeuren)

Met 7 Gb kom ik de dag niet door. :p :p :p

Ik weet niet wat jij allemaal doet dan :) maar als je een normaal internet gebruik hebt, is dit dan veel of niet?

als je twee films binnen haalt, ben je al meer dan 7 gb kwijt.

Dat is waar maar ik haal nooit films binnen, grote bestanden worden niet gedownload, af en toe een paar mp3's

Wat is 20.000 MB dataverkeer per maand:

250.000 e-mails zonder bijlage versturen en ontvangen of
200.000 e-mails met bijlage versturen en ontvangen (een brief of spreadsheet) of
133.333 websites bezoeken of
133.333 Foto's ontvangen en verzenden (lage resolutie) of
80.000 uur online chatten of
13.333 Foto's ontvangen en verzenden (hoge resolutie) of
6.666 MP3 muziekbestanden ontvangen of verzenden of
1.333 uur online games spelen

Ergens gevonden op een commerciële site op internet.
Zoals je ziet is 10 Gb toch redelijk snel op gebruikt (het voorbeeld gaat over 20Gb) zeker als je met 3 tot 4 computers aan on-line game doet.
Als er dan ook toevallig iemand een paar leuke programma update's heeft binnengehaald gaat het hard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan