Is dit normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computer12

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2013
Nou. Ik was 10 minuten geleden met mijn hond aan het wandelen, ook gewoon de PC aan laten staan, maar toen ik terug kwam, was de PC ineens uit.

Toen ik hem opstarte, stond er niks van dat de PC niet goed was afgesloten.

Kan het misschien zijn dat het kabeltje niet goed in de PC zat?

Want normaal als de PC crasht, doet ie zichzelf toch opnieuw opstarten?

Reply!

Nee, dat is niet normaal.
Ja, normaal is dat bij een error de machine opnieuw opstart, danwel, bij een aangepaste instelling, deze blijft 'hangen' op het BSOD.
Of het kabeltje niet goed zat? Dat kun je het beste zelf beoordelen.

Zijn er huisgenoten aanwezig die mogelijk de machine op de meest normale manier hebben uitgezet?

Wat bedoel je met

"Reply!" ?

Laatst bewerkt:
Oke, ik had eens PC Wizard laten werken, de temperaturen is 34 Celsius. Dus ik denk dat gewoon het stroom kabeltje niet goed zat...

Nu is niet meer uitgegaan, (Ik ben er nu op). Want ik had vandaag een nieuwe webcam gekocht en een nieuwe muis. Het kan zijn dat ik aan het stroom kabeltje ben aangekomen..

Ik heb eens in de logs gekeken, er stond nergens zovan dat ik een BSOD had gehad. Nergens, alleen wat programmafouten van vorige week ofzo, en ook heb ik de CPU temperatuur gekeken, 34 graden celsius. Dus ik denk gewoon dat het kabeltje niet goed in de PC zat, want hij gaf niet aan dat Windows niet goed is afgesloten, doet ie bij BSOD wel, en als ie een BSOD had, dan had ie bij Windows 8 een menu aangeven van: Windows opnieuw opstarten.

Ik denk gewoon dat het kabeltje los zat, heb alles nagekeken in de Windows logs,temperatuur van CPU & HDD. Blijkt gewoon normaal te zijn.

Ik probeer eens een half uurtje een spel te spelen en dan stuur ik terug :P.

OPGELOST. Heel dom, mijn vader was in de tuin aan t werken en toen viel de stroom uit terwijl ik met de honden was. Niks aan de hand met mn PC dus :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Was ik toch redelijk 'warm' met mijn huisgenoten vermoeden............. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan