Is dit setje goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi setje alleen ik zou zelf voor intel gaan .

Het setje is idd. wel aardig, maar als jij je oude hardware wil over zetten zal je toch rekening moeten houden met de IDE controller. Op dat nieuwe moederbord zit er maar 1. De andere controller is een SATA.

Als in je huidige pc alles IDE is, dan ga je dus een probleem krijgen met, óf je hardisk, óf je DVD speler, óf je brander. Op dat nieuwe plankje kun je maar 2 van deze apparaten kwijt.

Ik ga er vanuit dat je oude pc IDE heeft. Heeft de oude ook SATA dan is er weinig aan de hand.

Daarnaast zie ik net dat er standaard slechts 4 USB aansluitingen op zitten, da's niet zo erg veel........

Laatst bewerkt:
ik heb sata. PC is maar 1 jaar oud. En anders koop ik toch zo'n usb vermeenvoudig ding. Maar voor intel hebben ze alleen een quad en een pentuim duel core. En ik wil een gewone standaard duelcore. Maar daar hebben ze geen set van. Wie kan er zewlf 1 voor mij samenstellen. Ik heb er namelijk geen verstand van. Ik weet niet of jullie daar zin in hebben:p.

Ik kan j het setje dat je zelf aangeeft alleen maar aanraden hoor, is heel erg goed.

Een collega hier op helpmij.nl heeft al meerdere PC's ermee gebouwd en iedereen is meer dan enthousiast!

bedankt iedereen:thumb:dit forum is echt geweldig:thumb:kheb al zoveel topic's gehad en binnen een dag antwoord:thumb:

Hoi !

Prima set; mobo doet niets onder voor Asus en Gigabyte-bordjes met dezelfde chipset.

Inmiddels staat er hier weer een te draaien in een Thermaltake-Soprano kast.

Wel een alternative koeler monteren als je wilt klokken (mobo biedt plenty mogelijkheden).

Loopt als een zonnetje met Vista Ultimate !

Greetz,

Harry.

Was even weg en zag zojuist de berichten. Lijkt erop dat je idd. geen verrassingen gaat krijgen als je huidige apparaten SATA zijn en je de USB voor lief neemt.

off-topic @Harry Snor:

Bestaan er vergelijkbare bordjes van Foxconn met Socket775??

Kan iemand voor mij een Intel setje maken want dat ondersteund toch net wat meer games;)

Hoi !

Ja, leg es uit, ik wil graag wat bijleren !!!

Greetz,

Harry.

Hoi !

Da's dan zeker een computer-expert ?

Luister: het merk/type processor heeft niets te maken met de spellen die je kunt spelen, slechts de spec's van processor, geheugen en graka bepalen dat !

En geloof me: mits voldoende geheugen en idem graka kun je met een Athlon X2 6000 alles spelen !!!

Greetz,

Harry.

Harry Snor, ik denk toch dat die vriend gelijk heeft..................

Ik heb 'm net gebeld en ik hoorde dat een Peugeot beter over het Nederlandse asfalt kan rijden dan een Citroën dat doet...........................

Hoi !

Tja.....

@Pasja: het leuke van dit forum is dat je steeds wat nieuws leert, zelfs over autorijden.........

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan