Hallo,
Ik heb chello en gebruik OE 6.
Ik heb de volgende vraag gesteld aan chello omdat ik regelmatig mail ontvang met als een emailadres welke zelfs niet op die van mijn lijkt.
-----------------------------------------------------------------
Hoe is het mogelijk dat ik in mijn mailbox e-mails ontvang die gericht zijn aan bijvoorbeeld het e-mailadres:
anna409@chello.nl of andere namen behalve die van mijzelf?
--------------------------------------------------------
Als antwoord van chello kreeg ik het volgende bericht:
Informeren wij u graag als volgt:
Geachte heer, mevrouw,
Via het feedbackformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Hierover informeren wij u als volgt.
De emails die u ontvangt wordt spam genoemd. Om spam tegen te gaan zijn speciale, professionele filters in gebruik bij chello. Helaas kunnen wij niet alle ongewenste e-mail blokkeren. Wel kunt u speciale
software installeren, die dergelijke e-mail automatisch blokkeert of verwijdert. Deze software kunt u downloaden op http://tucows.chello.nl en is op deze website te vinden onder Anti-Spam Tools.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Onze afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op
zaterdag en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te woord.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
--------------------------------------------------------
Volgens mij is dit een bug in het chello/upc systeem.
Kan iemand mij uitleggen wat hier gebeurd?
Alvast bedankt
Ik heb chello en gebruik OE 6.
Ik heb de volgende vraag gesteld aan chello omdat ik regelmatig mail ontvang met als een emailadres welke zelfs niet op die van mijn lijkt.
-----------------------------------------------------------------
Hoe is het mogelijk dat ik in mijn mailbox e-mails ontvang die gericht zijn aan bijvoorbeeld het e-mailadres:
anna409@chello.nl of andere namen behalve die van mijzelf?
--------------------------------------------------------
Als antwoord van chello kreeg ik het volgende bericht:
Informeren wij u graag als volgt:
Geachte heer, mevrouw,
Via het feedbackformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Hierover informeren wij u als volgt.
De emails die u ontvangt wordt spam genoemd. Om spam tegen te gaan zijn speciale, professionele filters in gebruik bij chello. Helaas kunnen wij niet alle ongewenste e-mail blokkeren. Wel kunt u speciale
software installeren, die dergelijke e-mail automatisch blokkeert of verwijdert. Deze software kunt u downloaden op http://tucows.chello.nl en is op deze website te vinden onder Anti-Spam Tools.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Onze afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op
zaterdag en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te woord.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
--------------------------------------------------------
Volgens mij is dit een bug in het chello/upc systeem.
Kan iemand mij uitleggen wat hier gebeurd?
Alvast bedankt