Rubie-The-Sysop
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2003
Hallo,
Als de vraag in de verkeerde sectie is dan Sorry maar ik wist niet waar ik hem anders moet plaatsen.
In een foldertje van de Office Center zag ik een laptop staan. Ik zal hier ff de specificaties neerzetten.
Acer Travelmate 233Xc
Prijs 799 Euro.
de laptop is bedoelt voor me vader. Om bij klanten wat te berenkenen op die laptop. En als we op vakantie gaan.
er komen niet zoveel zware software op. Wel office XP een paar kleine berekenings programma's (meeste nog onder dos
) En er komen een paar games op voor mij :d
Dus is dit geschikt ? En is de prijs/kwaliteit verhouding goed ?
Ik denk dat de laptop goed is. 20 Gb is voldoende, Alleen ik weet niet of de prossesor snel is dus dat laat ik aan jullie over...
Als de vraag in de verkeerde sectie is dan Sorry maar ik wist niet waar ik hem anders moet plaatsen.
In een foldertje van de Office Center zag ik een laptop staan. Ik zal hier ff de specificaties neerzetten.
Acer Travelmate 233Xc
- Intel Celeron processor, 2.0 Ghz
- 14 Inch TFT scherm
- 256 MB werkgeheugen
- 20 GB Harde schijf
- Combo-drive: CD-Rewriter/DVD-Speler
- Video geheugen: 32 MB Shared
- SoundBlaster Pro compatible
- 56 Kpbs/v.90 Modem
- 2 USB en 10/100MB Ethernet aansluiting e.a.
- 3D Audio luidsprekers geintregeerd
- Lithium-lon batterij
- MS Windows XP Home Edition (NL/UK/FR), PowerDVD e.a.
- 2 Jaar garantie
Prijs 799 Euro.
de laptop is bedoelt voor me vader. Om bij klanten wat te berenkenen op die laptop. En als we op vakantie gaan.
er komen niet zoveel zware software op. Wel office XP een paar kleine berekenings programma's (meeste nog onder dos

Dus is dit geschikt ? En is de prijs/kwaliteit verhouding goed ?
Ik denk dat de laptop goed is. 20 Gb is voldoende, Alleen ik weet niet of de prossesor snel is dus dat laat ik aan jullie over...