Is dit wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henderie

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2000
Berichten
223
Hoi Allemaal,

Ik wil binnenkort een nieuwe computer aanschaffen,maar ik zit nog steeds te twijfelen over een paar onderdelen.
De meeste onderdelen heb ik al wel bij elkaar,maar ik twijfel nog heel erg welke videokaart ik zal kiezen.
Nu is mijn vraag ik zat te denken aan een:
Asus v9560 td 8x geforce fx5600 128 mb dvt/tv out.
videokaart.
Is dit wel een goede kaart?
Maar nu heb ik ook al gehoord dat sommige koeling op de Asus videokaarten wel eens vast willen lopen.
En dat dan de videokaart doorbrand.
Leverd Asus wel goede videokaarten?
Ik zit ook nog te twijfel aan de geluidsboxen die ik zal nemen.
Ik heb inmiddels al een Creative Soundblaste Audigy II besteld, maar welke boxen kunnen daar het beste bij?
Ik zat zelf te denken aan Philips boxen of aan Creative 5.1 of 7.1 boxen....
Ik hoop dat iemand mij gauw met deze twee vragen kan helpen

Groetjes Henri
 
van grafische kaarten ken ik zelf niet veel, maar ik heb even geleden ook een soundblaster audigy 2 aangekocht (dan wel de ZS versie)
in ieder geval, ik heb er 7.1 boxen bijgekocht (creative inspire T7700) en heb er nog altijd geen spijt van.

ik weet dat het niet veel beantwoord aan je vraag maar alle beetjes helpen zeker.
Magic
 
het is en goeie kaart die van asus ik heb hem zelf ook gehad , maar het klop wat je zeg "de koeling" gaan kapot binnen snelletijd.
daarom heb ik en kaart van ati genomen 9600tx 265mb en ik ben er erg tevreden over beter dan de g force, maar dat ik misschien eigen meening.
maar zal de ati niet over ogen zien als ik jou was

succes
 
hoi saxxon,

Wat bedoel je met en korte tijd?
Na een jaar al?
Dat hoop ik toch niet,anders moet ik gauw een andere uitzoeken.

groetjes henri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan