Is dit wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik het al geruime tijd, ideaal.

Spywareblaster v2.6

Voorkomen is beter dan genezen.Dat geldt ook voor spyware.SpywareBlaster ver-
wijdert geen programma's maar houdt spyware,vijandige ActiveX-Controls,cookies en
andere stiekeme software tegen op het moment dat zich wil instaleren.Ook voor-
komt het deels dat de reeds aanwezige Active X-controls actief worden.De Spyware-
Blaster-database bevat informatie over de nieuwste spyware en kan via de Check for
Update-optie constant worden bijgewerkt.Een handig extraatje is de mogelijkheid een
'Systeem Snapshot'te maken van een schoon systeem,zodat eventuele wijzigingen
door spyware moeiteloos kunnen worden teruggedraaid.

Bron: http://www.freedownloads.nl/Spywareblaster.htm

Beter dan Adaware? Deze heb ik nu.
En ook sneller?

Jo

Het zijn verschillende programma's:

Spywareblaster voorkomt dat er spyware wordt geinstalleerd.

Spywareblaster hoef je alleen maar te installeren en af en toe te updaten, kies dan "Protect all".

Het loopt niet mee op de achtergrond.

Ad-Aware verwijdert alleen maar spyware.

Af en toe run ik Ad-Aware, ik heb zelden meer dan 2 spywarecomponenten, het zijn dan alleen maar een paar cookies.

Ja klopt maar als je wilt updaten krijg je te horen dat je moet betalen. Van dat soort dingen baal ik.
Dat hoor je van tevoren te weten.

Betalen?

Sinds wanneer?

"Click to donate" bedoel je zeker?
Dat is een vrijwillige bijdrage.

Geplaatst door Elisa
Ja klopt maar als je wilt updaten krijg je te horen dat je moet betalen. Van dat soort dingen baal ik.
Dat hoor je van tevoren te weten.

Niet waar. Je hoeft alleen maar te betalen als je van het automatische updaten gebruik wilt maken. Gewoon handmatig updaten is en blijft volledig gratis. Dat kun je ook vantevoren weten, want het staat keurig op de site:

SpywareBlaster offers two updating options:
1) AutoUpdate - keep your protection up-to-date automatically!
2) Check for Updates - manually check for and download the latest updates

The built-in Check for Updates function is completely free.

To access Check for Updates, simply click on the "Updates" tab on the left side of the SpywareBlaster interface, and then press the "Check for Updates" button.

If you would like the convenience of the AutoUpdate feature, more information can be found in SpywareBlaster itself.
(Click on the "Updates" tab, and then the "AutoUpdate" tab.)

A SpywareBlaster AutoUpdate subscription is $9.95 (US) per computer, per year, and is good on the computer from which it is purchased.
Subscriptions do not automatically renew - you will be prompted to purchase a new subscription when your current subscription expires.
http://www.javacoolsoftware.com/sbhowtoupdate.html

Dat kun je ook vantevoren weten, want het staat keurig op de site:
Volgens mij ben je leraar of lerares Buffy.
Zo uitgebreid hoeft het nou ook weer niet. Testje heeft het beter begrepen.
Inmiddels heb ik de 3.2. binnen en daar zag ik ook alleen de donatie. Hij staat er dus al op kindertjes.

Geplaatst door Elisa
Volgens mij ben je leraar of lerares Buffy.

Nee hoor.

Geplaatst door Elisa
Zo uitgebreid hoeft het nou ook weer niet.

Te uitgebreid? Ik nam die quote even op in mijn bericht om eventuele misverstanden over dit geweldige gratis programma uit de wereld te helpen. Alles schijnt tegenwoordig vluchtig en in telegramstijl te moeten, maar ik probeer liever een beetje duidelijk te zijn.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan