Is draadloos tv signaal mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floes3

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Berichten
132
Hallo,

Ik ben aan het oriënteren voor een nieuw abonnement bij een provider.
Nu wil ik een Internet + tv abonnement.
Door de wifi modem krijg ik internet door het hele huis, hoe zit dat met Tv? kan dit ook draadloos(zo ja? krijg ik een soort apparaatje dat allebei regelt?) of moet ik hiervoor kabels gaan leggen? (In dit geval, heeft er iemand tips om het signaal sterk op zolder te krijgen?).
En hoe zal de signaal sterkte zijn aangezien ik ook 3 tv's heb op de boven verdieping en 1 op zolder.

Alvast bedankt,

Floes.
 
Sommige providers leveren er die internet via stopcontact apparaatjes bij (niet gratis), die kun je ook voor het TV signaal gebruiken dat uit het modem komt.
 
Sommige providers leveren er die internet via stopcontact apparaatjes bij (niet gratis), die kun je ook voor het TV signaal gebruiken dat uit het modem komt.

Ik denk dat je een Homeplug bedoeld Homeplug (CLICK)
Als ik bijvoorbeeld het 2 in 1 pakket neem van ziggo, hier zit aansluitings service bij in begrepen, wat sluiten ze dan allemaal aan? Ik wil puur weten of ik dan ook (sterk) digitaal tv verbinding heb op de tv op zolder.

Floes.
 
Die bedoel ik inderdaad. Kon ff niet op de naam komen ;) Een vriend van me gebruikt ze er ook voor en heeft er geen problemen mee. Wel heeft het TV signaal en het internet ieder z'n eigen setje nodig.
 
en is jou tv wel geschikt voor internet?
 
en is jou tv wel geschikt voor internet?

Dit is niet wat ik bedoel, ik wil een abonnement waarmee ik gewoon met laptops en computers op internet kan en met de tv's digitaal ontvangst heb.
wat ik nou echt wil weten is hoe een provider er voor zou zorgen dat ik tv ontvangst heb op al mijn tv's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan