Is een AMD Sempron 2400+ 1.6GHz met een 2.8GHz Pentium 4 te vergelijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ray08

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
2
Ik kan een AMD Sempron 2400+ 1.6GHz kopen. En volgens de verkoper is dit te vergelijken zijn met een 2.8 GHZ Pentium 4.

Dus mijn vraag is is dat met elkaar te vergelijken?

En als dat niet zo is, met wat is het dan wel te vergelijken?

Alvast bedankt:thumb:
 
Nee, de Sempron is een iets mindere versie van de AthlonXP en is een concurrent voor de Intel Celeron. Hij is niet te vergelijken met een Pentium4, laat staan de 2.8ghz.
 
Ok dus dat is helemaal niet met elkaar te vergelijken. Als het een Athlon was geweest zeker wel? Ik had al gehoord dat een Sempron in principe slechter is dan een Athlon, daarom wilde ik ook wel ff weten of dat wel te vergelijken was. Ik wil er ook wel games op spelen enzo (nieuwere), is het dan wel een goeie keus om hem te kopen? Athlon is wel beter voor games heb ik gehoord.

Dus een Sempron 2400+ 1.6GHz is nooit te vergelijken met een 2.8GHz Pentium 4? Want dan zou het dus niet kloppen wat die verkoper zegt
 
Wat die verkoper zegt, klopt inderdaad niet. Die kent de feiten blijkbaar niet. Gaat het om een particuliere verkoop of via een winkel?

Je kan beter een 2e hands AthlonXP aanschaffen. Presteren toch wel wat beter dan de Sempron.

Wat voor moederbord heb je en wat zijn de overige specificaties van je pc?
 
Verplaatst naar de juiste sectie, lijkt mij niet echt een pocket-pc kwestie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan