Opgelost Is een NVMe wel sneller dan een SSD ?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Inderdaad, Windows 11 gebruikt veel meer resources dan windows 10.
Ik vermoed dat dat komt door de toename van telemetry en cloudgebruik van windows 11 t.o.v. windows 10.
Om die reden heb ik beide uitgeschakeld en dan valt het heel erg mee. Dan rest er bijna geen verschil in performance.

Mooi, bedankt. Echter daar gaat het niet om. RogerS geeft in post 16 aan:

Met andere woorden, denk ik dan, dat het gehele systeem/hardware onderdelen wel op elkaar afgestemd moet zijn.

Overigens ben ik zeer tevreden over de snelheden van mijn nieuwe systeem maar de werking van Windows 11 op dit systeem (persoonlijke instellingen/weergave op beeldscherm e.d.) is waardeloos. W10 is 10 maal beter.

Dus 99% zit ik nog te werken op de oude W10 pc.
Dan ga je toch weer lekker terug naar Win10.
Maar dát is wel een teruggang.

We dwalen af.
Ik vermoed dat Win11 met de dag beter wordt, tijd doet leven

Ik heb zeker wel die documenten/adviezen van srpchulp uitgevoerd.

In Windows 11 zitten nieuwe functies. Hebben gebruikers daarom gevraagd? Ze zijn behoorlijk ondoorzichtig en ingewikkeld! Daarentegen zijn zeer nuttige functies van W10 die iedereen volop gebruikte verdwenen. Mensen waren zeer tevreden. Als wij met z'n tweeën achter mijn W10 en W11-pc gaan zitten dan kan ik het 100% duidelijk maken en bewijzen wat ik bedoel.

Maar goed, dan weet ik zeker dat ik op het eind weer zo'n flut antwoord krijg van, "ik kan het ook niet voor elkaar krijgen". Zijn ze twee uur bezig en dan lukt het hen ook niet en dan lopen ze weg.

Toch zou ik Win10 maar overboord gooien, anders blijf je een aversie tegen houden. En hoe sneller je gewend bent aan Win11 hoe beter. Je kunt straks toch niet meer terug.
Het zelfde verschijnsel zagen we toen er werd overgegaan vanaf Win7 en later vanaf Win8.
Nog vroeger moest ik het hogere personeel van het autobedrijf, waar ik werkte klaar stomen voor Win95, de meeste weerstand ondervind je altijd van het hoger geplaatst personeel, want die vinden het allemaal niet zo nodig.

Ik deel de aversie van senso tegen W11. Heb het een paar keer geprobeerd, maar ik zit gewoon weer op W10. Met al zijn eigen nukkigheden. Maar die heb ik inmiddels voldoende in de hand :). Ik wacht wel rustig op Windows 12, en hoop dat dát dan wél een bruikbare versie gaat worden.

Je moet ook gewoon ff doorbijten.
Met Win12 zijn echt niet alle problemen uit de lucht, dan begint de ellende gewoon weer opnieuw.
Elke vernieuwing gooit z'n weerstanden op, denk maar terug aan de

Ik ga zeker niet doorbijten in W11 :). En natuurlijk heeft W12 straks zijn eigen problemen, maar dan hoef ik toch niet eerst de ellende van W11 te ondergaan? ;)

Dan wacht je toch op Win13 !!

En dáár verwacht je van dat er geen fout(jes) in zitten?
Als ik jou was, zou ik Linux overwegen, die brengen tegenwoordig zeer goede installaties uit. (de verscheidenheid is groot)

En dáár verwacht je van dat er geen fout(jes) in zitten?
Nee, natuurlijk niet. Maar het is weer eens wat anders :). Ik ben geen fan van Linux, dus daar loop ik met een grote boog omheen. Ben annsichnt3vreden met mijn W10 computer en een M4 MacBook. Hoewel ik behoorlijk wat problemen nu heb om die aan een KVM te koppelen...

Maar ik neem aan dat je vraag ondertussen wel beantwoord is.... De laatste pak-m-beet 10 berichten gingen in ieder geval niet meer over je vraag :).

Dat denk ik ook

Terug
Bovenaan Onderaan