• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Is een plaatje makkelijk invoegen in excel mogelijk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nicu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Edmoor heb nog een vraag, alles werkt helemaal top, de ene foto na de andere foto kan ik toevoegen vanaf de harde schijf. Maar als ik een foto vanaf de camera (met kabbeltje) wil toevoegen dan zegt VBA dat het bestand niet te vinden is (zie bijlage) terwijl ik het plaatje net aangeklikt had....
Zou dit veranderen als ik het schijfje uit de camera haal en het schijfje in een cardreader doe???

probleem.jpg

Laatst bewerkt:
Daar kan ik zo niks over zeggen en dat plaatje zegt ook niks. Heeft de camera een drive letter als deze is aangesloten? Laat eens een plaatje zien van het schermpje waar je dan de foto kiest.

Die situatie kan ik zo niet naspelen (morgen wel), maar als je het kaartje in een card reader stopt die wel een drive letter heeft zal het wel goed gaan verwacht ik.

Laatst bewerkt:
Als het goed is krijg ik binnenkort de cardreaders binnen, ga het dan gelijk proberen. Zou wel fijn zijn als het kon, bedankt voor het meedenken.

Ik zal er morgen eens naar kijken al ik die situatie kan naspelen.

Dat zal inderdaad niet gaan omdat het niet om een standaard Windows Storage Device gaat. De locatie die dan terug gegeven wordt is "Deze PC" met als vertaling de Register entry ervoor: {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}
Voor zover mij bekend kan je daar vanuit VBA niet bij en dus ook niet bladeren naar een apparaat daar binnen.

Als die een drive letter krijgt verwacht ik daar geen probleem mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan