Is een Trust tablet ook goed??

Status
Niet open voor verdere reacties.

yakatchi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2009
Ik wil voor het inkleuren van mijn tekeningen een pentablet aanschaffen, maar weet niet of ik nou een Trust of een Wacom moett nemen...
Iedereen zegt dat Wacom beter is, maar is Trust ook goed voor een amateur?

Wacom is gewoon 1 van de beste zoniet de beste.
Zelf heb ik ook een wacom (ik geloof de bamboo).

Ook ik heb toen lang zitten twijfelen voor een goedkopere versie of een Wacom.
Toen bedacht ik me als ik nou een goedkopere koop van bijvoorbeeld 50 euro (ik weet de huidige prijzen niet) ipv een wacom van 100 euro en hij bevalt niet en moet alsnog die Wacom kopen ben ik in totaal 150 euro kwijt... dus ik ben meteen voor de Wacom gegaan en er geen seconde spijt van gehad.

Over het algemeen is Trust niet een erg goed merk. Ik werk heel veel met computers en computer onderdelen, en heb echt alleen maar slechte ervaring met Trust. Nu weet ik niet hoe ze op het gebied van tablets zijn, maar ik weet wel dat veel andere hardware gewoon slecht is, snel kapot gaat en last van rare storingen hebben.

Dus ik zou gewoon voor Wacom gaan. Ik weet niet wat je er precies mee wilt gaan doen, maar vanaf het moment dat ik hem aangesloten heb ik nooit meer gephotoshopd met de muis. Ik doe eigenlijk alles met het tablet. Sommige mensen besturen er ook Windows mee, dat vind ik dan niet zo fijn.

Succes met je keuze!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan