is een xbox 360/ps3 het waard zonder full hd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

constructbot

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Hallo,

Ik was van plan een videokaart te gaan kopen voor mijn pc, maar ben erachter gekomen dat de kosten min. boven de 300 euro gaan zitten. Nu zeggen veel mensen dat ik net zo goed een xbox360/ps3 kan kopen. Het enige probleem is, ik heb geen full hd tv maar zo'n standaard beeldbuis van 100 hz. Is het het dan waard om zo'n console te halen?

Bedankt!

Het is nog steeds strak hoor, minder strak als HD maar nog steeds goed. Als je een grote monitor hebt kun je overigens ook een VGA kabel kopen.

Ik bedoel eigenlijk PC monitor maar als je een VGA aansluiting hebt op je TV word automatisch de volle resolutie gebruikt, in iedergeval, dit kan je instellen. En als je normale TV een component aansluiting heeft kun je wel 480p gebruiken wat al een stuk beter is.

Als je echt nog een gewone tv hebt dan zou ik het niet doen. Er zijn diverse spellen waarbij de letters/tekens op het scherm dusdanig vaag/onscherp zijn dat het niet de zien is.
Ook mijn reden geweest om mijn 100Hz tv (Philips Matchline) te verkopen en destijds een HD-ready LCD tv te kopen, problemen waren direct verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan