is er een alternatieve driver als Win7 een printer niet meer ondersteunt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
mijn goede Dell printer 962 --all in one met fax-- wordt niet meer door win7 gesteund en ik moet hem dus haast weggooien.

is er een piratendriver in zulke gevallen, er zullen veel mensen balen dat ze hun printer moeten wegdoen..?:(

je kan ook de drivers manueel instaleren je download gewoon de source dll's en via apparatbeheer kan je deze instaleren

je kan ook de drivers manueel instaleren je download gewoon de source dll's en via apparatbeheer kan je deze instaleren

@alain1988: Ik denk dat je ernstig vergist m.b.t. de manier waarop printerdrivers (want daar gaat het hier over) geïnstalleerd moeten worden.

Tijs.

het lukt niet met de driver voor Vista. Met de Download manager van Dell is het trouwens onmogelijk om de driver binnen te halen: uitpakken en opslaan in Documents gebeurt niet. Nou ja, eindelijk via de browser gaat het wel en kan ik scannen maar niet afdrukken.

is er nog een idee, giga-honourables?

stat de printer inmiddels aangegeven in het menu apparaten en printers? staat bij mij onder Computer in het start menu.

ja, hij staat wel als printer vermeld. als ik erop klik wordt alleen scannen aangegeven als mogelijkheid. ik kan dan scannen maar niet opslaan...

het is niet op te lossen, ik zal een andere printer moeten aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan