Is er een gratis hotmail zonder reclame?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Is er een gratis hotmail zonder reclame?
 
Wat denk je zelf? Zou er een bedrijf of iemand zo "handig" zijn om tijd en geld te steken in een providing service zonder daarvoor iets terug te willen zien (in welke vorm dan ook)?
 
Nou ja... Reclame?
Je moet reclames toestaan om het systeem van het WWW te laten werken maar stoor je jezelf daaraan op bepaalde sites of je wilt zonder ergernis kunnen surfen op het Internet, dan kan je reclame niet laten tonen met een eigen add-on van de browser. Ik gebruik Firefox met pop-up blokkering ingeschakeld (dat is standaard) en de bekende add-on Adblock Plus. Dit kan ik op iedere site gemakkelijk uitschakelen zodat ik hier de advertenties bijvoorbeeld wél zie. Niet de pop-ups. :d

Advertenties hebben namelijk een eigen internet adres en dat begint vrijwel altijd met de zelfde domein namen. Na het toevoegen van de add-on Adblock Plus moet je nog één of twee zwarte lijsten downloaden van bedrijven die hier, in West Europa, veel advertenties hosten en je ziet ze gewoon nooit weer.

Sommige sites laten je niet toe als ze Adblock Plus detecteren maar dat zijn er gelukkig weinig en ik gebruik zowel Yahoo! als Gmail zonder advertenties te zien. Gmail is denk ik de prettigste om mee te e-mailen want Yahoo! heeft verzonnen contactpersonen die vragen om hun toe te laten en deze knoppen knipperen erg opdringerig. Gmail ziet er dan heel wat professioneler uit. Good luck. Alfred
 
al gedacht aan adres blokering?

of automatich verwijzen naar mappen?
je ziet de mail binnenkomen maar je ziet niet dat er mail in je postvak staat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan