Is er een manier om "Afbeelding Versturen" uit te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ns23

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2007
Berichten
78
Als je op een afbeelding rechtermuisknop drukt staat onder Afbeelding Opslaan, Afbeelding Versturen. Ik druk hier te vaak per ongeluk op en dan start ie Outlook maar steeds weer. terwijl ik Outlook NOOIT gebruik.

Is er een manier om dit optie te verwijderen uit de rechermuisknop-lijst?
Of moet ik Outlook verwijderen? Ik weet ook niet hoe dit moet sinds ie niet in de Conf. lijst staat.
 
Hmm, er staat dat dat prog dingen permanent wist.

Kan je mij de register manier vertellen? Dit heeft tot betrekking met andere opties die ik wil wissen, want Afb. versturen mag van mij wel permanent weg, maar andere dingen kan ik later toch nodig hebben.
 
Context menu editor en register bewerken geldt volgens mij alleen voor extensies van andere programma's en dat is dit item niet. Dus ik denk dat dat niet werkt.

Outlook verwijderen zit onder je office installatie. Outlook express verwijderen zit onder de windows onderdelen. Maar of dat je probleem oplost weet ik ook niet.
 
Trouwens, die Context menu editor wil niet installeren :confused:
 
Als je outlook wilt verwijderen doe je 't volgende.
Configuratiescherm Software, microsoft office, hier op klikken en je krijgt 2 opties nl. wijzigen en verwijderen.
Klik op wijzigen, kies voor aangepaste installatie en zet een kruisje bij outlook.
Outlook wordt dan verwijderd als je verder gaat.

grts
 
Twee antwoorden verwijderd die niks met de vraag te maken hebben.
gebruik de meld misbruik knop als je iets ziet wat niet juist is.
 
Als je outlook wilt verwijderen doe je 't volgende.
Configuratiescherm Software, microsoft office, hier op klikken en je krijgt 2 opties nl. wijzigen en verwijderen.
Klik op wijzigen, kies voor aangepaste installatie en zet een kruisje bij outlook.
Outlook wordt dan verwijderd als je verder gaat.


Ok, laten we even kijken...

823esdz.png


Ik begrijp het vetgedrukte stukje niet echt. Ik heb alles al geinstalleerd staan. Als ik alleen Outlook wegvink, betekent dit dat de anderen opnieuw geinstalleerd worden of dat alleen Outlook verwijderd wordt? Wat voor een rare optie is dit :S

ps, een kleine subvraagje, vond het niet nodig om een nieuwe topci te maken, maar zoals je ziet heb ik maar heel weinig schijfruimte over. Ik had er vanmiddag 5GB nog wat, en voor zover ik weet is dit gedaald naar 2GB nadat ik een EPS Photoshop bestand geopend had en per ongeluk een enorme hoge resolutie voor gekozen had, dus dat vrat veel geheugen op tijdens het rasteren denk ik, maar heb het niet opgeslagen. Nu denk ik dat ergens toch 3GB aan ge'cached' schijfruimte is gemaakt voor dit. Want in de tussentijd heb ik niets gedownload ofzo. Hoe kan ik een een klap 3 Gb kwijtraken :(
 
Kijk, je moet nu outlook uitvinken en evt. nog andere zaken die je toch niet gebruikt. Als je dit doet en je klikt op bijwerken dan wordt outlook verwijderd. Dus alleen verwijderd, de installatie zal niet opnieuw beginnen.
Als je 't office pakket ooit nog eens opnieuw installeerd moet je voor aangepaste installatie kiezen, dan krijgt je dus onderstaand plaatje en kun je kiezen wat je wilt installeren.

Wat betreft je 3Gb. Kijk eens onder je account naam en de directory Local setting en dan temp directory. Alles wat hierin staat kun je zondermeer verwijderen.
Dit geldt ook voor tempory internet setting (zou de cookies laten staan) de rest kan weg.
Als je kijkt in de window directory, zie je allemaal mapjes staan die beginnen met KB, ook die kun je verwijderen.

Je kunt ook nog eens naar het volgende kijken,
http://www.schoonepc.nl/optim/delete.html hier staat wat je nog meer zoal kunt verwijderen.

grts
 
Ik heb in 1 van mn mappen een drwatson32 text file gevonden die over 1 gb is. Wat is dit precies en wat voor consequenties heeft het verwijderen van dit?
 
zal wel een log file zijn, moet je eens kijken wat erin staat. Kun je denkelijk wel verwijderen.
 
Ik heb in 1 van mn mappen een drwatson32 text file gevonden die over 1 gb is. Wat is dit precies en wat voor consequenties heeft het verwijderen van dit?

wat heeft dit met de oorspronkelijke vraag te maken ??
Hou het bij 1 vraag......
 
Outlook verwijderen lukt dus niet. Ik vink het vakje uit en nadat ik bijwerken druk krijg ik een 'fatal error' foutmelding. Fijn...


en puppie, wat voor kwaad kan het eigenlijk? shadowbikes is gelukkig bereid om mij te helpen, en ik ben hem er dankbaar voor.
Die logfile is niet te openen omdat het te groot is voor notepad,staat er.
 
Wat het probleem is....
je haalt verschillende dingen door elkaar.
je krijgt maar van 1 persoon antwoord.
drwatson heeft niks met outlook te maken.
en in ons forum is de regel 1 vraag in 1 topic.
Dus dat zijn de problemen........
En ik heb een hekel aan problemen dus.......
 
Office helemaal verwijderen, comp resetten en opnieuw installeren, aangepaste versie dan wel
drwatson32.txt Als hier dus txt achterstaat kun je 'm wel verwijderen.
 
Ok ik heb met een prog genaamd CCleaner alle troep eruit gevist en heb nu redelijk wat schijfruimte terug. Ik ben niet van plan Office helemaal te herinstalleren omdat ik nu nog bezig ben met een aantal Word-documentjes en ik ben bang dat de settings dan weer ge-reset gaan worden. Goed....die Outlook zal dan maar voor een tijdje blijven.
Trouwens, zou dat "Afbeelding Versturen" optie wel eigenlijk verdwijnen nadat Outlook verwijderd is? Is het een standaard optie in de RM-tabblad, of is het alleen gelinkt met Outlook?
 
zou dat "Afbeelding Versturen" optie wel eigenlijk verdwijnen nadat Outlook verwijderd is? Is het een standaard optie in de RM-tabblad, of is het alleen gelinkt met Outlook?

weet iemand dit? Hoef ik dan tenminste geen moeite te doen met een herinstallatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan