Is er een ontvanger voor UPC Dig TV + HDTV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Zou overwegen over te stappen op DIg TV.

Bij sportevenementen zou ik wel HD willen maar niet altijd nodig.
Alleen bij UPC moet je dan steeds van mediabox wisselen.

Is er een box die zowel normale dig TV als HD TV kan verwerken ?

moet wel geschikt zijn voor UPC.

volgens mij heeft Humax wel zo'n apparaat maar niet geschikt voorm UPC.

mag ook HD recorder in zitten.

Hallo Snarf, bij UPC kan je alleen de apparatuur gebruiken die zij aanbieden. Ik loop daar ook tegen aan omdat ik mijn eigen decoder wil gebruiken. Ik zeg mijn abo op en koop een schotel.

Thx Bashn,

Dat is dan knap irritant. Maar ja je hebt hier geen keuze...

Als je bij UPC voor Digitale TV met HD kiest, krijg je een Decoder van hun. Hierin zit een 250GB hardeschijf waar je op kan opnemen. Voor zover ik weet is alleen Eurosport in HD als sport zender. Verder ned 1,2, en RTL 7, 8. Discovery, National geographic, History channel en Myzentv.

Ik heb zelf het royal digital pakket met HD zenders van UPC.

Beste Crash

dat klopt maar je kunt dan niet eenvoudig wisselen tussen HD en niet HD.
Dan moet je steeds van Mediabox wisselen. Daarom zocht ik naar 1 die beide mogelijkheden aan kan.

Sidestep : lees ook e.e.a. over CI+ insteekkaarten (o.a. Ziggo bij UPC zal het nog wel even duren...) Hoe krijgt deze kaart signaal ? Via een kabel of uit de lucht ?

Waarom van mediabox wisselen? Ik heb 1 mediabox en kan daar alles mee zien. Dus gewoon zender wisselen tussen HD en niet HD.

Die CI insteekkaart wordt door UPC niet ondersteund, gezien ze het signaal encrypten/coderen. De CI zou wel met Digitenne werken.

Laatst bewerkt:
Crash, klopt natuurlijk maar ik zou alleen een HT abo nemen als er sportevenementen zijn en daarna weer downgraden.
Dan moet je volgens mij wel van medianbox wisselen.

Digitenne zou mooi zijn maar zie ook nu al weer dat er verschil is tussen CI en CI+.
Digitenne zal wel niet CI+ zijn.

Zou UPC ooit wel komen met een dergelijke smartcard?
Lijkt me erg handig nl.

Ik hoop dat UPC zijn systeem open gooit zodat we zelf een eigen decoder kunnen kiezen. Als dat het geval is zal ik weer een abonnement bij UPC gaan afnemen, de aangeboden dienst en kwaliteit is goed, ben er zeer tevreden over.. alleen niet flexibel :-s

maar verwacht overigens dat dat niet zo snel zal gebeuren :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan