Is er een winkel waar ik een headset kan uitproberen qua comfort?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IT07

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
Berichten
232
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede headset voor gaming.
Al de headsets die ik heb gehad hadden allemaal positieve reviews op hun comfort enz. enz.
Maar na de headset zelf gedragen te hebben gaat het pijn doen aan oren of hoofd.

Ik wil dit graag voorkomen door de headset eerst uit te proberen en kijken of het lekker zit.
Weten jullie een winkel waar dat kan?

Alvast bedankt.
 
Ja, zo ver ik weet hangt er bij de Mediamarkt altijd een uitgepakt product klaar. "Look and Feel" noemen ze dat daar geloof ik.... :thumb:
 
Ik was pas bij Saturn en daar is er in ieder geval ******* weinig om te passen qua headsets.
Alleen de hele dure kon je passen.
Uiteindelijk maar eentje op de gok gekocht.
De meeste headsets zitten in gesealde verpakkingen.

Mediamarkt weet ik niet of er daar meer zijn om te passen.

Groeten Marcel
 
Wat het toeval wil zeg, is mijn zoon zijn muis kwijt geraakt op school dus we moesten een nieuwe halen bij, je raad het al de Mediamarkt en gelijk maar even gekeken en ze hangen allemaal keurig op je te wachten :thumb:
 
Heb sinds enige tijd een Storm Sirus 5.1. Ooit als link opgeslagen voor het geval ik 'n nieuwe headset wilde aanschaffen. Men sprak in alle opzichten van een topper.
Hij zit ook het meest comfortabel van alle hoofdtelefoons/headsets die ik ooit op m'n hoofd heb gehad. Weet alleen niet in welke zaak je deze zou kunnen uitproberen.

Zie net dat Mycom hem verkoopt, maar weet niet of dit alleen in de webshop is.
 
Laatst bewerkt:
In de MyCom in Amersfoort hebben ze Storm Sirus 5.1 staan in de winkel. Je kan hem alleen niet uitproberen. Maar het is wel een hele goede gaming headset.
 
En aanvullend: ik gebruik hem voor audio- en video montage. Heb hem dus uren op m'n hoofd. Microfoon vind ik minder dan de Logitech die ik ook nog heb, maar verder.. subliem: afwerking, volumeregeling etc. zijn van hoog niveau.
Ook worden er andere 'oorhoezen' meegeleverd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan