Is er iets mis met ammyy admin?

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Ik probeer de tool te downloaden van de originele site http://www.ammyy.com/en/ maar krijg allemaal rare dingen.
Allereerst kan ik het niet downloaden via chrome. Krijg dan een pagina met:

Google Chrome doesn't support downloading this file.
Please use another browser (like Internet Explorer, Opera) for downloading this file.
Sorry for inconvenience, Ammyy LLC !

Hetzelfde als ik het via Edge probeer trouwens :(

Maar als ik het dan probeer via Internet Explorer dan slaat NOD32 op tilt en wordt de download alsnog geblokkeerd wegens "malicious". Maar voor zover ik weet is Ammyy admin gewoon een alternatief voor vnc of Teamviewer.
Iemand hier ervaring mee?

Overigens is de skyperecorder wel gewoon te downloaden.

Dank je :)
De scam ken ik. Ze hebben mij één keer gebeld namens Microsoft met de melding dat er fouten in mijn windows zaten. Ik heb geantwoord dat dat best zou kunnen omdat ik nog met windows 3.11 werk :D

Ik wil Ammy proberen omdat ik over VNC lees dat het niet echt veilig is en ik een alternatief zoek om naast mijn extern buroblad te draaien. Die wil er nl nogal eens uit vliegen als de server het erg zwaar heeft en dan kan ik in ieder geval nog via Ammy inloggen.

Ik kan je er verder niet mee helpen maar er komen vast wel mensen langs die dat wél kunnen.
Succes.

[Geen oplossing voor je probleem, maar een opmerking]
Dat anti-virus programma's "op tilt" slaan bij Ammyy zie ik in de dagelijkse praktijk ook. Waarom dat is weet ik verder niet (ik ben niet de programmeur van Ammyy).
Teamviewer (die ong. hetzelfde kan/doet) levert niet dergelijke problemen op.
Onder anderen daarom hebben we na een evaluatie-/uitprobeerperiode gekozen voor Teamviewer voor ad-hoc pc's en servers overnemen. [Kaseya Agent voor structurele toegang tot pc's/servers.]

Tijs.

Eset slaat hier niet op tilt maar downloaden lukt niet ongeacht de browser.

Alternatief aeroadmin.com eens proberen. Teamviewer is duur en onhandig in een enterprise setting, want hoe verzamel je in hemelsnaam al die unieke ID's. Logmein is dan handiger, maar weer veel te duur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan