Is er iets mis met dit systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gillded

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2007
Dag beste mensen van Helpmij,

Ik heb het volgende systeem samen gesteld voor een kameraad van mij
http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/sendLoad.html?id=245428&cn=1&tn=BUILDERS

Maar nu twijfel ik alleen of deze combinatie geen problemen op gaat leveren en of er iets is wat ik beter kan veranderen.
Zou iemand ( Of meerdere natuurlijk ) van jullie naar het systeem willen kijken en zijn mening geven ?

De PC moet dienen als een gewone ALL-ROUND systeem waar wel een beetje op gegamed kan worden ( vandaar de externe videokaart ).

Voorbaat dank,
Gillded:thumb:

dat systeem is niet echt geballanceerd
trage cpu maar sterke videokaart verder mis je ook nog een voeding

en je geeft teveel uit aan een dvd speler/brander die kan je voor 19 euro al krijgen

Beiden erg bedankt voor het antwoord

lord4163:
Dat is inderdaad ook een mooi systeempje, neem het zeker mee als optie. Bedankt :thumb:

firest0rm:
Bedoel je langzame proccesor in de zin van kloksnelheid ? Of hoe bedoel je dit, want het was mij nog niet echt opgevallen :o

De Dvd-Brander is inderdaad iets aan de dure kant, maar deze is mij aangeraden door iemand die zei dat hij erg goed werkt, zal hier even iets beter naar kijken. En de voeding is tijdelijk niet meer leverbaar sinds gisteravond. Daar moet ik een vervangende voor zoeken.

Je moet niet kijken naar de kloksnelheid. 1GHZ kan dubbel zo snel zijn als 3GHZ

Bedankt voor dat nuttige commentaar :love:

Kan je me ook vertellen waar dan wel naar te kijken ?

Voorbaat dank ;)

Testresultaten, en dat systeem in mijn vorige post is prima, en je kan er ook op gamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan