Is ESET een goede antivirusscanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Berichten
632
Hallo Allemaal,

Is ESET Nod32 een goede antivirusscanner? En welke versie moet je nu hebben, versie 8 of versie 9?

Dan is er nog een module speciaal voor Internetbankieren,

moet die apart geinstalleerd worden of zit die in het Antivirus pakket ?

MVG
Jan Filarski
 
:confused: Jan

Hogere nummer zeg je niets dan ??
Eset NOD32 v9 is laatste versie en dus kies je die dan, ALS ..... je deze versie van Antivirus hebben wil ..

Is het beste ?? ach zoiets vraag je ook bijna nooit maar vergelijkingen op Internet zoek je op, en dan na paar uurtjes kan je een beslissende keuze nemen :D

Als ik nu zei dat die beste wel Antivirus is zal je me geloven dan ?, of achter mij volgende commentaren zullen ze jou beter kunnen overtuigen over bijv. andere antivirussen ??

Tenslotte ik werkt graag alleen maar en liever met Esset producten dan met andere vergelijkbare ..

En Jan wat bedoel je precies met module voor Internet bankieren ?? in dit geval ben bang dat je voor ''ESET Smart Security '' kiezen moet mocht je voor Esset kiezen, dan heb je Esset AiO oftewel Antivirus, Anti-Diefstal, Persoonlijke Firewall ( firewall volgens mij overbodig is maar oke ) enz..etc..

:D Hee Jan ik was in Volendam en kon niet Volendamse pet vinden :( zo lang was ik op zoek en geen een gevonden ...... en uiteindelijk moest ik Amsterdam (-se ) een pet kopen .. :(
 
Laatst bewerkt:
hier zullen verschillende antwoorden op komen.
Helpmij.nl is reseller van Eset dus wij zullen je deze aanbevelen.
In de antivirus module zit geen beveiligde internet bankieren.
Daar heb je eset smart security voor nodig.
Je hebt dan het totaal pakket.
 
Hallo ROYONIX

Volgens mij kun je Volendamse petten in elke souvernierszaak kopen, bijv. bij de Boer midden op de Dijk

Dank voor jullie uitleg.

MVG
Jan Filarski
 
Waarom neem je niet gewoon de bekende free virusscanners zoals avast
of avg?
 
Waarom neem je niet gewoon de bekende free virusscanners zoals avast
of avg?

AVG is nou niet bepaald een goeie aanbeveling. Tot voor een paar jaar geleden wel, maar daarna zijn ze afgegleden naar een bedenkelijk niveau. Met name de "extra's" van AVG richten meer schade aan dan dat ze verbeteren.
 
Nee, maar beter niet gebruiken.
Ik heb Ospeedy System Optimizer net even op mijn testysteem gedownload en gedraaid en hier het resultaat:
- het is niet gratis, om enige actie te ondernemen moet er geregistreerd en betaald worden
- de zaken die er gevonden worden zaten voornamelijk in de temp-files en dat is eenvoudig op te lossen door CCleaner even zijn werk te laten doen.
- na het geinstalleerd en gedraaid te hebben vond de malwarescan 1 stuks malware en was de internetconnecties verbroken door een PUM in de registry die de DNS had aangepast.

Conclusie: het zoveelste misleidende software product
 
Hallo srpchulp

Bedankt hiervoor. Ik ga hem dus niet installeren.
MVG
Jan Filarski
 
Maar om op je vraag terug te komen.
Eset is goed dus die kun je rustig aanschaffen.
 
hoe goed zijn ze?

@srpchulp;
Avast is door de jaren heen wat stabieler dan AVG.
Voor beide gratis versies geldt wel dat je ze zo kaal mogelijk installeert, let dus op "gratis" balken en progjes.

system optimizers deugen nooit - een adequaat os heeft geen optimizers nodig :thumb:
 
Kijk anders hier eens om wat meer te weten te komen over welke je het best kunt nemen. Het allerbest kun je nog kijken op de website van bijvoorbeeld av test die de tests zelf uitvoeren. Ook is er nog av comparatives en zo zijn er nog wel een paar te vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan