• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Is formulier gebruik de juiste oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert2010

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2010
Het lukt mij niet om gegevens aan de database toe te voegen en deze aansluitend aan het laatste record te plaatsen via het formulier.
Ik kan wel een nieuw record ingeven maar dit wordt geplaats op rij 503.
Heeft dit te maken met de formules die tot deze regel gekopieerd zijn?
Als het blad beveiligd is (dit moet i.v.m. het niet kunnen wijzigen van de formules) en ik wil een record toevoegen wordt nieuw geblokkeerd.
Is het formuliergebruik juist of zijn er andere oplossingen waar dit alles wel kan?
Het zou fijn zijn als iemand hier een goede oplossing voor heeft.
Bijlage is toegevoegd

Bijlagen

Bert2010,

1. Zit er wel een formulier in?
Ik zie geen knop om deze te starten.
2. Waarom heb je de macro beveiligd?
3. Zit er wel vba code in?

Laatst bewerkt:
Er zit helemaal geen macro en/of formulmier in uw bestand.
Er zitten een 7-tal lege modules in.

Sorry, ik ben waarschijnlijk niet duidelijk genoeg geweest.
- Ik heb gebruik gemaakt van het formulier dat via de werkbalk snelle toegang op te roepen is. Dit heb ik toegevoegd via Bestand-Opties-Werkblak Snelle toegang. De macro om dit via een macro op te roepen heb ik nog niet gemaakt.
Als ik op naam (C1) ga staan en klik dan in de werkbalk voor snelle toegang op formulier wordt het formulier weergegeven.
- Ik heb de beveiliging van van de macro en vba code afgehaald, er is geen macro en vba code aanwezig.

Bijlage is opnieuw toegevoegd

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan