Is free Zonealarm wel altijd betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
IK werk met XP{IE en OE}Eudora Hitman pro Nero enz.Ik heb een modem ALCATEL van de provider Speedlinq
Vorig jaar liep mijn oude computer met 98SE vast met ZOnealarm De pci die zorgde voor het internet en die voor de organisatie van de diverse delen van de computer waren plotseling verdwenen Nu met mijn nieuwe computer met XP heb ik al twee keer ellende gehad Iedere keer bij de foutmelding was Zonealarm ter sprake Ik heb Google aangeroepen en ik vond een referentie die sprak over moeilijkheden Er kwam vector ter sprake waar ik niets van heb begrepen Zie http://www.markusjansson.net/eza.html Dit is een wonderschone webside Ga daar eens naartoe!!!
WIE is de expert of zoals ik lopende in een donkere kamer van zonealarm die mij wijzer kan maken ? Vriendelijke groet Sommer

Gooi eerst Hitman maar van je pc en controleer met de afzonderlijke programma's AdAware, Spyboth enz enz. je pc.
Hitman gaf veel problemen dus wie weet waar de jouwe vandaan kwamen :D
Er verdwenen veel zaken na gebruik van Hitman dus...........

Wat ZA betreft. Het zou fijn zijn als je een foutmelding had. Het had iets met True Vector te maken zeg je maar meer niet. Dat is lastig zoeken.
De site die je gaf is heel handig voor mensen die willen installeren.

In alle jaren dat Zone Alarm te verkrijgen is, gebruik ik het ook.
Geen enkel probleem, maar dan ook nooit, ook niet op alle PC's die ik voor familie en kennissen onderhoud.
Ik vrees, zoals Elisa al terecht opmerkte, dat Hitman Pro ook hier weer de boosdoener is.

is free zonealarm

Ik gebruik zonealarm al sinds 1997 dus bijna 9 jaar en het heeft bij mij nog nooit problemen gegeven.
Aleen je moet het wel goed configureren maar daar zijn diverse sites voor die het je uitleggen, en ik heb toch alles wat er op dat gebied is en uitkwam geprobeerd .
Maar zonealarm is voor mij nog steeds de winnaar hoor.

De pci die zorgde voor het internet en die voor de organisatie van de diverse delen van de computer waren plotseling verdwenen
Ik ben geen hardware mens dus ik vraag me af wat hier verdwenen is.
Als het iets te maken had met LSP of Winsock dan is het spyware in combinatie met Hitman Pro die het veroorzaakt heeft.

Laatst bewerkt:
Is free Zonealarm wel altijd betrouwbaar

Elisa zei:
Gooi eerst Hitman maar van je pc en controleer met de afzonderlijke programma's AdAware, Spyboth enz enz. je pc.
Hitman gaf veel problemen dus wie weet waar de jouwe vandaan kwamen :D
Er verdwenen veel zaken na gebruik van Hitman dus...........

Wat ZA betreft. Het zou fijn zijn als je een foutmelding had. Het had iets met True Vector te maken zeg je maar meer niet. Dat is lastig zoeken.
De site die je gaf is heel handig voor mensen die willen installeren.

Ik dank u voor uw snelle reactie Ik ga nu verder Hitman Pro te onderzoeken Eerst Hitmam Pro verwijderen en dan stuk voor stuk weer downloaden U hebt gelijk ik had beter op kunnen schrijven wat er met de vector aan de hand is Als een kleine computerman werd ik overweldigt door wat er stond
Dank U wel Sommer

Ik geef je een dringend advies om Hitman Pro NIET meer te installeren.
Het is veel verstandiger om te kiezen voor een afzonderlijke installatie van:
Ad-aware SE
Spybot Search & Destroy
Spywareblaster
Deze alle drie wekelijks updaten en laten scannen.

Laatst bewerkt:

ik dank u allen hartelijk voor uw reacties het is wonderbaarlijk dat in Google enkel juichkreten staan over Hitman
DANK AAN ALLEN sOMMER

Ach, Hitman is niet puur slecht, maar we hebben er op ons Forum gewoon teveel ellende mee meegemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan