....is geen geldige win32-toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbertb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
1
Hallo, ik heb een vraag mbt het win32 verhaal:

Tijdens het installeren van het spel "Eve-online" kreeg ik error -9, directX wilde niet. Prima, een XP versie van directX gedownload (versie 9, aug 2008). Bij het aanklikken van de gedownloade toepassing echter krijg ik een error :

"F:\\Directx_aug2008_redist.exe is geen geldige win32-toepassing"

Hierna probeerde ik een flash player exe, en kreeg dezelfde error (althans ......is geen geldige win32-toepassing)

Ik heb dit nog nooit gehad, dus ik dacht eerst aan een virus, echter met norton en ad-aware komt niets bijzonders naar voren. Hierna heb ik via internet naar een oplossing gezocht en kwam ik bij de oplossing om het C:\\windows\repair bestand "autoexec.nt" te kopiëren en plakken in de System 32 folder. Opties alleen-lezen aan en uit beiden geprobeerd, comp opnieuw opgestart, meerdere keren, echter zonder resultaat.

De error verschijnt nog steeds. Ten einde raar kwam ik hier terecht na een aanwijzing van een collega van mij.

Mijn comp (mocht het van toepassing zijn):

- Intel pentium 4 (3.6ghz)
- 2GB ddr
- Nvidia Gefore 7800gtx
- XP versie 2002, service pack 2

Ook geeft de comp aan dat er geen vrije ruimte meer is op de C schijf (is natuurlijk niet de schijf waarop ik probeer te installeren), misschien heeft dit ermee te maken ?

Weet iemand hier een oplossing voor ?

BvD,

Robbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan