Is het anders in te stellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels1983

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Hallo
Ik heb een oude laptop die ik zo nu en dan gebruik om wat te internetten, of voor als ik op vakantie ga.
Maar nu zijn er een aantal knopje kapot, ik heb al eens gedacht aan een ander toetsenbord, maar dat vind ik niet practisch.
een aantal F knopjes , de delete en backspace en escape knop doen het niet meer.
Nu vroeg ik mij af of ik die knopjes niet onder een ander knopje kan instellen? ik heb 4 knoppen die ik echt nooit gebruik, dus de belangrijkste zouden daaronder kunnen.

Maar kan dit of vraag iets onmogelijks?

Groet Niels

Hallo
Ik heb een oude laptop die ik zo nu en dan gebruik om wat te internetten, of voor als ik op vakantie ga.
Maar nu zijn er een aantal knopje kapot, ik heb al eens gedacht aan een ander toetsenbord, maar dat vind ik niet practisch.
een aantal F knopjes , de delete en backspace en escape knop doen het niet meer.
Nu vroeg ik mij af of ik die knopjes niet onder een ander knopje kan instellen? ik heb 4 knoppen die ik echt nooit gebruik, dus de belangrijkste zouden daaronder kunnen.

Maar kan dit of vraag iets onmogelijks?

Groet Niels

Probeer anders dit eens: Ga naar Start en dan naar Uitvoeren, typ OSK en klik op [Ok]. Het toetsenbord wordt nu op uw scherm geopend met drie verschillende modes. Je kunt ook een snelkoppeling maken naar dit virtuele toetsenbord. Als je echte toetsenbord er dan een keer mee stopt, kun je op deze snelkoppeling klikken om het virtuele toetsenbord op te roepen. Voor een snelkoppeling klik je met de rechter muisknop op het bureaublad en kies je voor Nieuw en Snelkoppeling. Typ in de opdrachtregel OSK en klik op [Volgende]. Geef een naam aan de snelkoppeling en klik op [OK].

suc6 Gerrit

okee hier heb ik wel iets aan nadeel is nu alleen dat ik op het moment wolfnstein 3d weer helemaal heb gevonden, old school is zo slecht nog niet!
Maar dat werkt via dos, en aangezien toen de escape knop nog veel gebruikt werd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan