Is het de Videokaart???

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
hallo

ik speel al een tijdje Counter Strike:Source al tijd liep het vlot en soepel met meestal een gemiddelde fps van 150-180 maar nu is er laatst een update geweest en elke keer als ik nu het spel binnen kom loopt me hele pc vast en als ik dan op alt ctrl del dur geeft een fout melding zal ik de volgende x ff op schrijven ik heb nog niet de nieuwste driver voor me Ati Raedon X550XT voor de rest heb ik een AMD Athlon(tm) X2 Dualcore 4400+ kloksnelheid 2.22GHz,1.00gb ,ASUS A8N-E moederbord

wie weet hoe dit op kan lossen

M.v.G

Niksen

Ps
: je kan ook mijn systeem beijken door op mijn naam te klikken en dan de onderste voor de mensen die willen weten wat ik precies heb

Laatst bewerkt:
Gooi de drivers van je kaart eraf en installeer de drivers van de cd die je hebt gekregen bij je videokaart

lokoloko zei:
Gooi de drivers van je kaart eraf en installeer de drivers van de cd die je hebt gekregen bij je videokaart

ik kan het spel nu een paar min spelen voor dat het vervolgens weer vast loopt en als ik dan op ctrl alt del druk dan geeft ie deze melding: kan toepasing niet juist initialiseren (0xc000012d) weet niet wat dat betekent maar dan doet hij helemaal niks meer en moet ik de pc resetten heel vervelend....:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan