Is het deze kabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, zag het verkeerd op de foto.. op de foto zie je dat het 2x een losse kabel is.. wat jij hebt is aan 1 kant 2 en aan de ander kant 1// dan moet je zeker weten dat jou computer de AUX links en rechts kan omzetten naar 1 geluid..

oftwel: wat jij hebt is voor AUX.. geluid links en geluid rechts... en wat je moet hebben is 1 voor geluid en 1 voor microfoon..

Laatst bewerkt:
laten we eerst even kijken of we het over dezelfde hebben. is het deze foto? http://imageshack.us/photo/my-images/850/test1mz.jpg/

dan is het wel de goede. dan stop je de zwarte[of witte maar dat maakt niet uit] in het witte gaatje en het rode in het rode gaatje.. dan de andere [de 3,5mm jacket] kun je dan in de computer stoppen [of in elk ander 'gewoon gaatje']
maar toen ik de link aan klikte zag ik ook een plaatje van een . Connecting the Razer Chimaera to the PC using 3.5mm to 3.5mm cables*: , waar je dus de achterkant van de computer zag.. en daar kun je in zien dat dat 2 verschillende kabels zijn.. 1 van geluid naar geluid en 1 voor microfoon naar microfoon.. en daarvoor is die kabel weer niet geschikt

Heb jij een headset met een mannelijke of vrouwelijke aansluitingen (dus met pinnetje of met gaatje)
Want het zou kunnen, maar moet jij niet zoiets hebbben ? [LINK]
of de kabel-versie: [KLIK]

Laatst bewerkt:
@leutjebreedbek jaa die is dan zeg maar voor de xbox maar de kabel is om met de pc te verbinden (niet naar mijn xbox maar het base station van de headset en dat zijn die) maar iik twijfelde omdat de naam jack naar tulp is ik weet dat jack 3,5 mm is maar ik wist niet wat tulp betekende, dus die kabels zijn goed?

@red123naxik hbe met een gaatje en ja volgens mij heb ik zoiets als de kabelversie nodig.

bedankt

Okee even voor de duidelijkheid:
Als jij [DEZE] aansluitingen aan het uiteinde van je headset hebt.
En je hebt [DEZE] aansluiting aan de computer zitten.

Dan is [DEZE] kabel goed.

Jouw "deze" link is verkeerd, maar dat maakt niet uit. Je bedoelde de foto van de geluidskaart die ik net stuurde?
Dan maakt dat verder niet uit, het plaatje ging mij er om dat het om dat soort aansluiting gaat. Dat jij ze niet allemaal hebt maakt niet uit.
Je hebt namelijk alleen de groene nodig voor geluid.

Sorry, zag het verkeerd op de foto.. op de foto zie je dat het 2x een losse kabel is.. wat jij hebt is aan 1 kant 2 en aan de ander kant 1// dan moet je zeker weten dat jou computer de AUX links en rechts kan omzetten naar 1 geluid..

oftwel: wat jij hebt is voor AUX.. geluid links en geluid rechts... en wat je moet hebben is 1 voor geluid en 1 voor microfoon..
http://www.allekabels.nl/Jack-naar-Tulp-kabel/6266/1507/Jack---Tulp-Kabel.html
zo'n kabel dus als ik het goed begrijp? En hoe zit het dan met de audio? :o

EDIT: oeps..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan