is het draadloze signaal te versterken

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
ik werk met sweex draadloze router , ik wil het signaal op een of andere manier versterken , zodat het bereik groter wordt

is dit mogelijk met een .... ?

ik werk er net mee dus ik weet er nog weinig van

groeten harry

nee geen problemen ermee maar mijn dochter op zolder heeft net wel net geen verbinding vandaar

Hoi,

Ik weet niet of het mogelijk is ik heb wel eens gehoord dat de draadloze router op het hoogste punt moet staan voor het meest optimale signaal.
Misschien een optie om eens te proberen.

Modag

ik werk met sweex draadloze router , ik wil het signaal op een of andere manier versterken , zodat het bereik groter wordt

is dit mogelijk met een .... ?

ik werk er net mee dus ik weet er nog weinig van

groeten harry

Hoi,

Ja, dat is mogelijk, ik dacht ook direct aan de oplossing die Modag voorstelde. Er zijn verschillende van dit soort apparaten te koop, in verschillende prijzen. Maar of het in jouw specifieke situatie ook gaat werken is niet zeker. Hangt af van je huis, kwaliteit van de hardware enz. Misschien kan je er eerst een lenen om te proberen, of maak een afspraak met de winkel dat je um terug mag brengen als het niet lukt.

Zelf heb ik ook een poosje lopen prutsen met een slechte draadloze verbinding vanwege heel dikke muren. Andere netwerk kaarten, andere antennes enz.
Uiteindelijk heb ik gekozen om tóch een kabel te trekken en af te zien van alles waar wireless voor staat. Een kabeltje blijft toch het meest goedkoop en betrouwbaar. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan