Is het gevaarlijk om computer te demonteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan zelfs bij een plafondventilator, wel in één keer goed doen, kan echt geen kwaad bij ventilatoren in PC's of je moet erg kleinzerig zijn, dan niet doen, in je auto zou ik het ook niet doen als de motor draait.

Wat gaan we hier weer lief met elkaar om...waarom is een toetsenbord altijd het middel om een ander te beledigen?

En een andere tip: Steek geen vingers in draaiende ventilatoren of kleine ventilatortjes (ook fans genoemd).

Is mij wel eens gebeurd hoor, kwam ik in een draaiende fan terecht in de computer. Wilde even iets doen toen deze aan stond hahahahaha.
Maar het viel best mee.

Ja, mijn motto is altijd: als je het niet probeert, weet je ook niet of je het kunt.

Met dat in mijn achterhoofd heb ik dus al meerdere dingen kunnen maken, oa. een combiketel waarvan de driewegklep kapot was gegaan.
Monteurs vroegen naar mijn mening te veel en toen ik een driewegklep op de op had weten te tikken, heb ik hem zelf er maar ingezet.
Spannend, dat wel, maar hé....de combiketel was toch al half kapot, dus ja. En *******, hij deed het weer en was in orde na mijn kunstje.

Heb je toen ook nog de eigenlijk haast verplichte CO-meting gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan