is het mogelijk om vanuit een formulier met filter een query te vullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dinoshop

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
is het mogelijk om vanuit een formulier met filter een query te vullen

met een filter word er in een formulier gegevens verzameld ook de namen van personeel die gaan werken, nu heb ik een email vba gemaakt en deze werkt .
nu moet ik nog iets bedenken om alleen deze mensen een mail te sturen.
dacht aan een query die alleen gevuld word met de gegevens van het filter.

zodat hij daar de email adressen uit haalt .
op dit moment doet die dat van af personeel tabel dus iedereen in die tabel word in de mailinglist meegenomen .

Ik snap je vraag niet helemaal.
met een filter word er in een formulier gegevens verzameld ook de namen van personeel die gaan werken, nu heb ik een email vba gemaakt en deze werkt.
Als je filter al werkt, dan ben je er toch?

uhe

heb een formulier met daarin filters nu mag hij alleen de email adressen gebruiken die in filter staan .
das nu net ff het probleem doe het nu met vinkje en dan qry waar en deze mail adressen sturen.
wil hem zo hebben dat die zelf via filter dit aan maakt .
stel project heeft 10 werknemers die een rapport moeten krijgen van werk indeling.
alleen in planning staan er wel honderd die filter ik dus en hou er 10 die werkelijk op dat project werken over dan moet ik dus op email button drukken en deze mail versturen.
ni heb ik een script die perfect de mensen uit een query hallen alleen allemaal en niet de gefilterde personen.
en dat is dan de vraag kan ik dit oplossen.

Ik heb al eens code van jou voorbij zien komen waarin je wél correct op email adressen filtert. Wat mankeert daar aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan