Is het pakket Compleet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlamer12

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Ik wil graag een xbox 360 kopen en nu heeft de bartsmit een aanbieding voor 200 euro met een paar mooie games. ik vond het alleen heel vreemd want dit was een elite met goede games en voor dezelfde prijs in de zelfde winkel krijg je een arcade met slechts 2 games:S Ik wil natuurlijk graag de elite maar vraag me af of deze compleet is.
Dit is de link van de elite: http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-4-games <<< dit is wel een aanbieding !!!!!
Dit is de link van de arcade: http://www.bartsmit.com/xbox-360-arcade-pure-lego-batman <<<<< dit is GEEN aanbieding!!!!!

is de elite nou compleet of niet want ik weet niet wat je allemaal nodig hebt om te spellen:S Ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb geen HD tv

mvg

vlamer12

Laatst bewerkt:
Er staat toch echt een stuk of 5 keer in de tekst dat het een Elite is...
Dat je er gelijk op kan gaan spelen lijkt me nog al logisch, welke winkel verkoopt er nou een gameconsole waar je niet gelijk op kan gaan spelen?!

Conclusie: Het is weer gewoon zo'n mooie aanbieding van Bart Smit. Dat hebben ze wel vaker, dan zetten ze iets in de aanbieding voor een onmogelijk lage prijs. Als je hem hebt gekocht en hij is niet naar je wens kun je hem altijd nog terugbrengen. (Wel even het bonnetje bewaren... :P)

ik bedoel dit eigenlijk meer zit er hetzelfe bij als de een pakket zonder aanbieding zoals:
av kabel
headset
Component aansluitkabel (weet neit of dit hetzelfde als av is :o
ethernet kabel

want dat lijkt mij erg sterk

toch bedankt voor je reactie

mvg

vlamer12

Dit staat er:
The XBOX 360 Elite console is uitgevoerd in zwart met metaal accenten en heeft drie krachtige core processoren om de hoogste kwaliteit HDTV te produceren (tot 1080p), 16:9 beeldverhouding, anti-alias voor vloeiende afbeeldingen, surround geluid, HDMI aansluiting en DVD weergave met zogenaamde HD upscaling.
De XBOX 360 Elite 120GB verwisselbare harddisk biedt ruimte om je spellen en TV shows, films, muziek, foto’s en dergelijke op te slaan.
De Xbox 360 Elite draadloze Controller (zwart) heeft een bereik van ongeveer 10 meter en een batterijduur van 30 uur met twee AA batterijen. Hij wordt ook als aparte optie aangeboden voor $49.99. De Xbox 360 headset is nu uitgevoerd in het zwart.
Met de nieuwe Xbox 360 Elite HDMI aansluiting kan nu tot 1080p resolutie beeld en meerkanaals geluid via één kabel worden getransporteerd.

Lijkt me duidelijk toch?
Je kan er wel op vertrouwen. het is geen marktplaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan