Is mail geopend/gelezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkcarel

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
Hoe kan je zien of een mailtje is geopend? We zijn op de zaak overgegaan van Groupwise naar Outlook 2003 en nu kan ik nergens ontdekken hoe ik kan zien of een mailtje is geopend. Bij Groupwise was dit wel mogelijk.
Gr. Dirk

een ongelezen mailtje word vet weer gegeven en een gelezen mailtje niet

In Outlook heb je gelezen en ongelezen mail. Ongelezen mail is dik gedrukt.
Ben geloof ik traag vandaag.:p

Ik bedoel een mailtje dat je zelf verstuurt. Binnen het netwerk van de zaak kon je in Groupwise zien of een mailtje was aangekomen, geopend/gelezen en verwijderd. Is dit in Outlook ook mogelijk? Gr. Dirk

Houd wel in de gaten dat bij de standaard instellingen van outlook een mailtje die lang genoeg in de voorbeeld weergave geopend staat (een 2 seconden zo uit mijn hoofd) ook als gelezen beschouwd word

Je kan een lees bevestiging mee sturen.

Meet een leesbevestiging kun je vragen of de ontvanger jou die wil sturen en dan krijg je een mailtje als hij hem gelezen heeft. dit is voor hem niet verplicht dus geen leesbevestiging betekend niet dat hij hem niet gelezen heeft.

Een ontvangst bevestiging kun je wel sturen, maar dat geeft alleen aan dat de mail door de server in de mailbus van de ontvanger is gestopt. die word indien dat correct staat ingesteld op de server wel altijd verstuurd

Dus je kunt aan het mailtje zelf niets zien? Jammer, want dat vereist een andere manier van werken. Leesbevestigingen zie ik niet zitten. Is behoorlijk vervuilend en inderdaad bovendien niet verplicht.
Helaas pindakaas, maar toch bedankt. Gr. Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan