Is mijn Ad-Aware corrupt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omejan

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2006
Hallo,
Sinds enkele weken wordt bij mij na het draaien van Ad-Aware SE op het tabblad Negligible Objects de Description van register-keys niet meer weergegeven. Vraag mij af wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn.
Als ik de enige ben hiermee gal ik maar un- en opnieuw installeren.

Ad-aware SE al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Naast Ad-aware kun je SPybot S&D gebruiken die Oossie adviseerd.:)

Heb Ad-Aware verwijderd en opnieuw geinstalleerd (edition 1.06 ,gedownload 30 mei 2005). Als ik hiermee een scan draai zonder eerst de nieuwste definition-file te downloaden krijg ik weer netjes de description te zien vd registersleutels.

Download ik hierna de nieuwste definition-file en draai scan opnieuw, worden ze helaas weer niet getoond.

Ligt dus blijkbaar aan de nieuwste definition-files van Lavasoft.
Het heeft verder niet zoveel om het lijf maar ik maakte er wel gebruik van bij het selecteren van wel of niet te schonen registerwaarden.

Spybot S&D gebruik ik al heel lang en regelmatig maar heeft hier m.i. verder niets mee te maken.

Bijlagen

• plaatje ad-aware-1.jpg
    plaatje ad-aware-1.jpg
    52,3 KB · Weergaven: 32
  • plaatje ad-aware-2.jpg
    plaatje ad-aware-2.jpg
    42,9 KB · Weergaven: 28
Ik heb net ook een scan gedaan, en ook ik zie de registersleutels niet.
Het ligt dus op zeker aan de definities van Ad-aware. Verder niets om je druk over te maken, maar wel onhandig.

oossie zei:
Ik heb net ook een scan gedaan, en ook ik zie de registersleutels niet.
Daar ging het mij om. Dank je wel.

oossie zei:
Het ligt dus op zeker aan de definities van Ad-aware. Verder niets om je druk over te maken, maar wel onhandig.
Inderdaad niets om me druk over te maken, blijkt nu, maar het kan geen kwaad alert te blijven als een virus- of spyscanner zich plotseling anders gaat gedragen.

Beiden bedankt.

Vreemd , net Update gedaan en laten draaien , en ik zie ze dus wel,en als je er op dubbel klikt zie je oorsprong ervan:D

De update is ook van vandaag zie ik net, gaan we even mee testen

Vorige definities waren van 6 maart, de nieuwste zijn van 9 maart.

Hier ook nog steeds geen descriptions met de nieuwe definities van 9 maart. Voor mij een raadsel dat het bij BANDIT123 dan wel werkt. Toch nog maar even terug naar onopgelost. Misschien dat iemand hier een verklaring voor heeft?

Ome Jan zoals in je plaatje ,en je schuif de balk op zij zie je de sleutel,klik er op en je zie de rest

Oké, ik maak hieruit op dat bij jou die descriptions kolom ook leeg is. Bedankt. Opgelost.

Hiep Hoi. Met de definition File van 27.03.2006 zijn ze er weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan