Is mijn computer dood??

Status
Niet open voor verdere reacties.

lennoi

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2004
Okeee, het begon als volgt:
Prog. geinstalleerd vraagt om opnieuw opstarten gedaan, maar toen vroeg de computer voor een bootdiskette of cd-rom nou die erin gedonderd en hij pakte de diskette wel maaar hij zei dat de diskette een fout had ofzo! maargoewd ik dacht ik laat me pa er wel ff naar kijken dus ik schakel de computer uit.. de volgende dag wilde ik hem weer aanzetten maar ten eerste hij gaf g1 beeld en hij laad niets meer zo te horen aan de harde schijf etc.:( ik heb ook geprobeerd om me computer op een ander beeldscherm aan te sluiten maar hij geeft nix meer! help!

Krijg je ook piepjes als je je pc opstart?

Krijg je ook helemaal geen beeld als je in het Bios probeert te komen? Bij de meeste pc's kom je daar door net na het aanzetten van je pc een paar keer op de "del" knop te drukken.

neej ik krijg g1 piepjes en de bios lukt ook niet want ik heb g1 beeld..

Oke, begin eens te vertellen hoe je systeem eruit ziet (hardware).

Welk progje was dat? Was het toevallig een progje om je pc sneller te laten lopen?

Begin eens met je bios (moederbord) te resetten. Meestal is het voldoende om de batterij er een minuut of 5 uit te halen. Start hij nu wel op?

Draaien alle fans wanneer je de computer aanzet. (controleren door je kast open te maken en gewoon te kijken!!)

ik heb een 300 mhz pentium 2 maar ik weet niet pcies wat mijn chipset is.. sorry.. ik heb wel me bios geprobeerd te resetten maar daar reageerde die niet op! en ik heb pc accelerator 2004 gebruikt en tweak xp

ik ken dat progje niet, sorry.

heb je mobo boekje bekeken? Heb je bios op de juiste manier gereset?
soms moet je ook een jumpertje omzetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan