Is mijn hp NX9420 laptop geschikt voor Modern Warfare 2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal0

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
Goedemorgen, ik heb problemen met het installeren van het spel COD modern warfare 2 op mijn laptop. Mijn laptop draait op Windows XP professional(5.1 build 2600), systeemmodel HP Compaq nx 9420 (RH442ET#ABH), processor Intel (R) Core(TM) 2 CPU T5600 @ 1,83GHz (2 CPU). geheugen 1024 MB RAM videokaart ATI X1600 256 MB.

Het installeren van het spel gaat wisselend van snelheid, de eerste 2,5 gig staat er in 10 minuten op, het vervolg van disk 1 (tot +/- 7,5 gig) duurt echter ruim 2,5 uur. Disk 2 installeert hij weer in 10 minuten (totaal ruim 11 gig). In totaal ben ik dus ruim 3 uur bezig met installeren. Dit lijkt me niet kloppen. Vervolgens laat de grafische kwaliteit te wensen over: op het beginscherm zijn de regels niet te lezen en de keuze uit de te selecteren spelen is onduidelijk. Het spel is dus onbespeelbaar.

Is mijn laptop niet geschikt voor dit spel? Als de laptop wel geschikt is, waar kan het probleem dan liggen?

WELKOM OP HELPMIJ....

Een laptop is in beginsel ook niet gemaakt om te gamen.
Waarom de instalatie zo lang duurde blijf ik even van af...Kan meerdere oorzaken hebben.
Daarbij de grafics zijn "slecht"omdat je chip echt aan de minimale eisen voldoet.
MW2 spelen op een laptop is niet aanteraden;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan