is mijn moederbord misschien stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mar251286

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hoi,

ik heb een msi moederbord met een amd processor 1.6 en zit met het volgende probleem.
mijn pc wou eerst niet verder starten dan het bios scherm waar je ziet dat hij je hd gevonden heeft en je cd/dvdrom. nadat ik de batterij eruit haalde en er weer in gedaan heb zag hij die ineens wel maar bleef hij bij windows hangen. hij gaf dat schermpje waar je onderin zo'n lopend balkje hebt. maar ging niet verder. opnieuw installeren lukte ook niet.. cd lade zich wou opnieuw opstarten maar bleef in het zwarte schem hangen. uiteindelijk heeft hij de windows cd gepakt vraag me niet hoe, maar nu bij auto updates blijft hij weer hangen. de hd waar mijn OS op draait is pas nieuw, de bijgehangen schijf staan wat docus op maar draien geen progs op. heb disk check gedaan. en C: geen probleem. dus verder met updates en weer bleef hij hangen hij gaf nu de melding dat hij iets niet kon opslaan en dat de gegevens verloren gingen.. kon alleen voor OK kiezen... uiteindelijk installeerde die niks want liep weer vast. dus kortom bj alles wat ik doe gaat hij maar tot een bepaald punt. en stopt er gewoon mee..

Wie weet wat het kan zijn?

Je zou mijn raadsel er miss mee oplossen;)

Hoi,

bedankt voor je reactie, de eerste keer toen hij niet verder ging dan het bios laad scherm hoorde ik piepjes die ik niet thuis kon brengen. waren rare piepjes... het was niet zoals de piep die die geeft als je cpu niet werkt of je geheugen niet werkt .. maar anders.. zachter ook ..

zijn die piepjes er nog steets of zijn die er nu niet meer en kan je wat meer info geven over het moederbord?

Het moederbord type is:

KT 3 ULTRA 2
MS-6380 E ver:1.0

de processor is een AMD 1800
voeding is 350W

De piepjes zijn weg nadat hij ineens verder kwam dus dat ik m kon installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan