Is mijn moederbord te oud voor mijn videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

01-leroy

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
25
heey allemaal ik heb een paar vragen.
ik speel een spel genaamd (cabal online) ik heb alle benodigheden qua ram en zo maar als ik dat spel speel dan sluit mijn pc dat spel automatisch af.
dan is mijn resolutie veranderd naar 640X...(weet ik even niet) en naar 16 kleuren.
kan dat zijn dat mijn moederbord te oud is voor mijn video kaart of dat ik hem moet updaten ofzo kan iemand me daar bij helpen?
mijn meoderbord is :
moederbord ID :01/24/2003-SIS-648-6A7I0M4MC-00
moederbord naam: MSI MS-6701(Medion OEM)
als je meer moet weten hoor ik het wel

alvast bedankt
Leroy
 
Titel van de vraag aangepast.
een paar vragen zegt niet zoveel over probleem.
 
heey allemaal ik heb een paar vragen.
ik speel een spel genaamd (cabal online) ik heb alle benodigheden qua ram en zo maar als ik dat spel speel dan sluit mijn pc dat spel automatisch af.
dan is mijn resolutie veranderd naar 640X...(weet ik even niet) en naar 16 kleuren.
kan dat zijn dat mijn moederbord te oud is voor mijn video kaart of dat ik hem moet updaten ofzo kan iemand me daar bij helpen?
mijn meoderbord is :
moederbord ID :01/24/2003-SIS-648-6A7I0M4MC-00
moederbord naam: MSI MS-6701(Medion OEM)
als je meer moet weten hoor ik het wel

alvast bedankt
Leroy

Misschien wat meer info: wat voor videokaart heb je??

Groetjes Stephan
 
Dat vind ik knap omdat een Nvidia Geforce 7600GT een PCI-E kaart is en jij een AGP slot hebt op je moederbord dus dat kan helemaal niet of je moet een typfout hebben gemaakt.

Groetjes Stephan

Dat klopt niet helemaal. De geforce 7600GT is er ook in een AGP uitvoering. Dus het kan heel goed kloppen dat hij een geforce 7600GT heeft.:thumb:
Mischien dat jij een typfoutje hebt gemaakt:D
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt niet helemaal. De geforce 7600GT is er ook in een AGP uitvoering. Dus het kan heel goed kloppen dat hij een geforce 7600GT heeft.:thumb:
Mischien dat jij een typfoutje hebt gemaakt:D

ja zeg je hebt nog gelijk ook ik heb niet goed gezocht denk ik:p

Groetjes Stephan
 
heey allemaal ik heb een paar vragen.
ik speel een spel genaamd (cabal online) ik heb alle benodigheden qua ram en zo maar als ik dat spel speel dan sluit mijn pc dat spel automatisch af.
dan is mijn resolutie veranderd naar 640X...(weet ik even niet) en naar 16 kleuren.
kan dat zijn dat mijn moederbord te oud is voor mijn video kaart of dat ik hem moet updaten ofzo kan iemand me daar bij helpen?
mijn meoderbord is :
moederbord ID :01/24/2003-SIS-648-6A7I0M4MC-00
moederbord naam: MSI MS-6701(Medion OEM)
als je meer moet weten hoor ik het wel

alvast bedankt
Leroy

da is wel raar eigenlijk want als je PC wel opstart met goed beeld dan zou ik het tog egt niet weten want ik kan ook nergens info over jou moederbord krijgen, dus ik zou het zo niet weten maar ik blijf zoeken.

Groetjes Stephan
 
ik heb idd een agp ingang maar heb zoon converter gekregen van pci naar agp maar ik kan ook geen update voor mijn moederbord vinden ofzo? maar kan het zijn dus dat die video kaart dus te 'Goed' is voor mijn moederbord>?
 
ik heb idd een agp ingang maar heb zoon converter gekregen van pci naar agp maar ik kan ook geen update voor mijn moederbord vinden ofzo? maar kan het zijn dus dat die video kaart dus te 'Goed' is voor mijn moederbord>?

Nouja het kan wel maar als hij alleen maar afsluit als je dat spel opstart en hij het verders wel goed doet zou ik het niet weten, heb je trouwens wel de drivers geinstalleerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan