Is mijn monitor overleden? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkie00

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Beste helpmij leden,
Vandaag is voor mij een treurige dag:( :P
Ik heb een Belinea 17'' monitor met d=sub en dvi aansluiting. hij is ongeveer 4 jaar oud.
toen ik vanmiddag heb aansloot op een oude pc van zolder met een agp videokaart(omdat die pc naar me tante gaat) deed het beeld al heel raar maar was het na een halve minuut weer normaal.
toen ik hem even later voor op me normale pc aan sloot deed hij weer raar en dit is nu uren later nog niet vernadert.
het beeld is zo slecht dat ik er niet mee kan werken.
De buitenste rand is helemaal niet leesbaar en midden in is de kleur helemaal van de rel met wat strepen/vegen er door. zie plaatje

heeft iemand een idee of ik hier nog wat kan redden, of kan ik hem bij het grofvuil zetten?
[smallimg]http://foto-uploaden.nl/img/7/83qlfcl.jpg[/smallimg]

ps, let niet op me rooster op me bureaublad

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je afbeelding even aangepast en klikbaar gemaakt met de "smallimg" tag in plaats van de "img" tag te gebruiken. Nu blijft de pagina lay-out normaal.:)

Gezien je de monitor al op meerdere systemen geprobeerd hebt, lijkt het mij einde monitor.

PS was je net voor met aanpassen, zag dat je het zelf ook al naar een link aangepast hebt. Ik heb het weer terug gezet, zodat je meteen een afbeelding ziet.

Laatst bewerkt:
Je kunt nog een andere kabel proberen, je weet nooit.

Je kunt nog een andere kabel proberen, je weet nooit.

Ik denk niet dat dat uitmaakt:
Als ik hem aan zet zonder hem ergens op aan te sluiten dan krijg in altijd een zwart scherm met en klein blokje met NO SIGNAL.
Nu is het scherm meer een soort van grijs witte sneeuw. met een onleesbaar vakkje waar no signal in hoor te staan.
Dus het licht niet aan de input.

Heeft iemand nog een idee of dit te repareren is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan