Is mijn pc goed of moet ik die upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tv15dsi

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Ik heb u al een maand of 7 een laptop om te gamen.
Maar hij koste eigenlijk bijna niks. (350 euro)

Nu ik speel veel zware games zoals GTA IV en BO2 ...
Maar mijn computer heeft wel veel lag (haperingen en vertragingen)

Dus wil ik hem upgraden maar ik weet niet wat.
Ik ken veel van pc maar niet 100 %, dus misschien kunnen jullie zeggen wat ik moet upgraden.
Videokaart zal ik dus nooit veranderen want die is perfect

hier is wat er in de pc zit

Processor: AMD E-300 APU With Radeon(tm) HD Graphics 1.30 Ghz 2x ik heb Dual-Core
Videokaart: AMD Radeon HD 6310 Graphics
Stuurprogramma: Windows 8 64-bit x86

Als je me kan helpen ben ik je heel dankbaar.

Gr. tv15dsi (die je dankbaar gaat zijn)

Een laptop kun je niet upgraden, hooguit wat ram erin rammen en een ssd inzetten maar beide maken voor gamen niet uit.

Hoi,

Wil niet rot doen maar je videokaart is de oorzaak van hapereringen en vertraging maar heb je het nu over een pc of een notebook want de laatste is het eigenlijk niet mogelijk om te upgraden.

die videokaart en gpu zijn low-end dus niet bedoeld voor gaming. voor gaming kun je beter een i3/i5/i7 kopen met een een nvidia gtx videokaart of een amd hd7700m series of hoger.

Laptops zijn inderdaad (los van speciale dure gaminglaptops niet goed geschikt voor het spelen van (zware) games.
Jouw laptop is er idd zeker niet goed geschikt voor.

Wat je sowieso kan doen is je pc in veilige modus opstarten als je wil gaan gamen, dan zullen er zo min mogelijk onnodige programmas draaien die je laptop vertragen en bv even Ccleaner draaien om je pc op te ruimen.

maar als je veel gamed is het (mits je er het geld voor hebt) handig(er) om een gewone PC aan te schaffen. (of een console..)

Ik gebruik geen zware games. Gewoon lichte.
Maar ik heb wel de moed om een nieuwe te kopen.
Kunnen jullie eentje aanbevelen tot max een budget van 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan