Is mijn pc goed voor deze tijd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

burak40

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
Hallo mensen,

Ik had een vraagje. Ik heb laatst mijn pc laten upgraden. Hierbij gaat het om het verhogen van de ram met 1 gig(heb nu in totaal 1,5). Videokaart had ik al eerder verhoogd. Nu is het zo dat hij wel sneller is maar met spellen van deze tijd( het spel fifa 11 bijv.) hapert het beeld wel een beetje. Nu heb ik op 'canyourunit.nl'. een test laten uitvoeren en er stond dat mijn processor niet aan de eisen voldeed. Ik heb namelijk een pentium 4 CPU 3,4 GHz en voor het spel is een dual core processor nodig. Verder is mijn pc volgens die site in orde. Zouden jullie mij misschien duidelijk uitleg willen geven over de status van mijn pc en of het juist is dat ik fifa 11 niet zou kunnen spelen i.v.m. met mijn processor.

Als jullie mij kunnen vertellen waar ik mijn pc specificaties op een rij kan vinden zal ik deze hier plaatsen

Ik dank jullie hartelijk!

Mvg

Burak

Hoi...

Speccy downen..Daarmee kan je precies zien waar je pc uit bestaat en zou je een overzicht kunnen plaatsen.Verder vermeldt je dus je videokaart niet.En idd de processor begint "uit"te raken

Operating System
MS Windows XP Home 32-bit SP3
CPU
Intel Pentium 4
Prescott 90nm Technology
RAM
1.5GB Dual-Channel DDR @ 159MHz (2.5-3-3-7)
Motherboard
ASUSTek Computer Inc. P4SD-VL (CPU 1) 36 °C
Graphics
L985EX @ 1600x1200
ATI Radeon HD 4600 Series
Hard Drives
195GB Western Digital WDC WD2000BB-98FTA0 (IDE) 30 °C
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GSA-4040B
COMPAQ DVD-ROM DRD8120B
Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
Audio
SoundMAX Integrated Digital Audio

Deze informatie krijg ik van dat programmaatje.

Als je nog iets wil weten hoor ik het graag van je

een merk pc'tje dus....;) type??
Met waarschijnlijk alleen maar ondersteuning voor p4 processoren.videokaart waarschijnlijk de 4650agp(??)

zal beetje lastig verhaal worden....

Het gaat om een sony vaio PCV- RS604. Mijn videokaart heeft inderdaad een agp aansluiting, maar die heb ik een paar maanden geleden wel nieuw gekocht.

Nog andere info nodig? Ik hoor het wel...

Hoi...

Accepteren dat die idd niet meer van deze tijd is en dat je dus de huidige uitgebrachtte en nog uit te brengen games niet of nauwelijks kan spelen.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan