Is mijn PS2 wel omgebouwd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnvanderh

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo Iedereen!

Heb gisteren op een rommelmarkt (of all places!) een slimline ps2 gekocht. Leuke prijs, paar spellen erbij etc.

Volgends de mensen die achter de kraam stonden was de PS2 van hun zoon omgebouwd. Ze wisten me te vertellen dat hij gedownloade spellen pakt.

Ben zelf niet heel onhandig met pc's. Na een paar uur originele spellen te hebben gespeeld ben ik achter spotnet gekropen en als test Sonic Unleashed gedownload (4.7 gig) als image/Iso bestand. ISO bestand met volle snelheid op sony DVD+r gebrand.

Als ik het spel in de PS2 stop, dan geeft ie aan dat de schijf niet afgedraaid kan worden, ik moet originele disc plaatsen geeft ie dan aan.

Wat doe ik fout?

Heb ik een soort van boot-cd nodig?? Brand ik de spellen verkeerd?

De bestanden uitpakken tot een image, deze brand je op een lage snelhheid 2,4x ofzo. Dvd's gebruik ik altijd verbatim (in mijn ogen de beste,, ook voor film enz.)

Is er geen verschil tussen oude (dikke) ps2 en slimline?

Maakt de snelheid van branden echt zoveel uit?

Ok!

Geprobeerd: Image gebrand op een sony dvd+r
Snelheid: 2x

Nog steeds wil hij niet opstarten? Wat kan ik nu doen?

Ok!

Geprobeerd: Image gebrand op een sony dvd+r
Snelheid: 2x

Nog steeds wil hij niet opstarten? Wat kan ik nu doen?

Belangrijk is een goede brander. en probeer het eens met verbatim dvd's-r, klinkt in jou oren misschien raar maar die dvd's zijn gewoon 10x beter. Zal je ook in alle forums over games branden kunnen lezen. Als hij het dan nog niet doet ben ik bang dat de console niet omgebouiwd is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan