is mijn videokaart kapot? of zijn de instellingen niet goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanisdeman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2013
Toen ik laatst mijn pc had opgestart, liep hij na een paar minuten vast, meestal als ik een paar keer clickte of meerdere taken uitvoerde.Ik wist niet waar het aan lag,
dus had ik mijn videokaart eruit gehaald en in de oude pc van mijn broer gedaan, waar niks mis mee zou moeten zijn.Tot mijn verbazing kreeg ik hier hetzelfde probleem, terwijl
dat nooit eerder voorkwam bij deze pc.Het enige wat ik kan doen na het vast lopen van alles is de knop 2/3 seconde inhouden zodat hij reset, als ik hem dan opnieuw opstart, heb ik
weer hetzelfde probleem, tenzij ik hem in veilige modus opstart. Weet iemand wat er aan de hand is, of misschien een oplossing voor het probleem?

Laatst bewerkt:
Het zal zeker aan je videokaart liggen, met de test in je broers pc ben je er achter gekomen dat de videokaart niet meer functioneert. Zou ik de specs van jouw pc mogen weten en vooral over de videokaart?
Als er nog garantie op zit zou ik hem terugbrengen en een nieuwe eisen, want het beeld lijkt hier constant te freezen.

EDIT: werkt het met de veilige modus wel naar behoren? Dat is toch wel gek want het probleem zou ook aan de voeding van de pc kunnen liggen maar dan zou hij op de pc van je broer wel goed moeten werken.

Laatst bewerkt:
bij beide pc's is het hetzelfde verhaal, in veilige modus doen ze het goed , maar bij normaal loopt hij bij beide pc's vast, ik heb een
asus ENGTS250 Dk0 en er staat bij (1GB GDDR3(ik heb er niet veel verstand van))

dan je driver eens opnieuw installeren ,te vinden bij de fabrikant van de kaart

Ik begon inderdaad al aan de drivers te denken, dat kan de TS het beste eerst doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan